گفتگوی هفته پیک شادی ـ بررسی کابینه آخوند رئیسی

بررسی کابینه آخوند رئیسی ـ گفتگوی هفته پیک شادی


جمع جنایتکاران و تروریستها جمع است


پاسدار احمد وحیدی وزیر کشور، جزو بنیانگذاران نیروی تروریستی قدس و از سرکردگان سپاه است. وی به‌دلیل نقشش در بمب‌گذاری تروریستی ۱۹۹۴ در مرکز فرهنگی یهودیان در بوینس آیرس، که منجر به کشته شدن ۸۵نفر شد، تحت تعقیب سازمان بین‌المللی پلیس جنایی (اینترپل) است.


در سال۱۳۹۰ پاسدار احمد وحیدی سفری به بولیوی داشت و دولت این کشور پس از اعتراض آرژانتین اقدام به اخراج وی از بولیوی کرد.


قضاییه آرژانتین دستور جلب احمد وحیدی را به‌خاطر نقش مستقیمش در بمب‌گذاری مرکز یهودیان در آرژانتین در تیر ۱۳۷۳ صادر کرده است. او هم‌چنین عملیات تروریستی حمله به برجهای خبر در عربستان در خرداد ۱۳۷۵ را طراحی و فرماندهی کرد. او در لیست تحریم‌های اتحادیه اروپا و آمریکا قرار دارد.


پاسدار قاسمی وزیر راه و شهرسازی ـ وی از عوامل به تاراج دادن صدها میلیارد دلار درآمد نفت برای پروژه‌های اتمی و تروریستی پاسداران، سارق دکل‌های نفتی و خارج کردن شمش‌های طلا از کشور است. این پاسدار به‌دلیل نقشش در برنامه اتمی تحت تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا قرار دارد.


آخوند اسماعیل خطیب - یکی از آخوندهای اطلاعات و عملیات سپاه است که از سال۱۳۵۹در کارهای اطلاعاتی است. وی مدیرکل پیشین وزارت اطلاعات در استان قم، رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، رئیس حراست جلاد رئیسی در آستان قدس و سپس از اعضای دفتر بیت‌العنکبوت خامنه‌ای است که به‌عنوان وزیر اطلاعات انتخاب شده است.



مطالب مرتبط


مهمان هفته پیک شادی ـ اثبات نظریه انیشتین توسط نظام آخوندی ـ کرونا ـ واکسن


کابینه جانیان و چپاولگران – گزارش خبری

لطفا به اشتراک بگذارید: