موشکاف ۲۱شهریور۱۴۰۰ ـ عظمای فلک زده، بعد اومدن بایدن، هوا ورش داشت

عظمای فلک زده، بعد اومدن بایدن، هوا ورش داشت ـ موشکاف ۲۱شهریور۱۴۰۰


موشکاف: سلام! به به! دوستان و رفقای با مرام! فدایی دارین!هاهاهاها. عرض کنم خدمتتون که عظمای فلک زده، بعد اومدن بایدن، هوا ورش داشت که دندة بمب اتمیو زودتر چاق کنه، یا اگه نشد، به واسطه‌اش باج بگیره. این بود که چن وقت پیش که مدیر آژانس اتمی خواست بره ایران، جلوش پیچیدن. طرف هم گذاشت تو کاسه‌شون و حالشونو گرفت.هاهاهاها.

گوینده: نماینده ایران در سازمانهای بین‌المللی گفت همه فعالیت‌های هسته‌یی ایران مانند غنی‌سازی در سطوح مختلف و تولید فلز اورانیوم در چارچوب حقوق هسته‌یی و تعهدات پادمانی صورت می‌گیرد


این مطلب در واکنش به گزارش مدذیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بیان شده است
مدیرکل آژانس در گزارشی با ابراز ناراحتی از گام های متقابل ایران مقابل اجرا نشدن تعهدات طرفین برجام دسترسی کامل آژانس به مراکز هسته ای ایران را خواستار شده است


موشکاف: هاهاهاها. اگه همة فعالیت‌هاتون تو چارچوبه، چرا نذاشتین طرف بیاد ایران؟ چرا سوالاشو جواب ندادین؟ چیو قایم می‌کنین؟هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین که استراتژی و ترس و لرزشون چیه.هاهاهاها.


ما میز مذاکره را ترک نمی کنیم اما مذاکره هم نمی کنیم
اگر آمریکا و سه کشور اروپایی در جلسه شورای حکام دست به اقدام احمقانه زده و علیه ایران قطعنامه صادر کنند، در واقع به پای خود شلیک کرده‌اند. هدف آنها از سرگیری سریع مذاکرات است و چنین قطعنامه‌ای نه تنها ایران را به میز مذاکره نزدیک نمی‌کند.


موشکاف: هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین اینا چه خوابای‌یی واسه مذاکره دیده بودن که پنبه‌اش زده شده و به این روز افتادن.هاهاهاها. هفت مورده، بنده دونه درشتاشو واستون آوردم. هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۰شهریور۱۴۰۰ ـ خبیثی چارگوشة کشورو می‌چرخه بلکه آبی رو آتیش خشم مردم بریزه


روزنامه حکومتی: بحران هسته‌ای اسیر تئوری «اره دو سر»

لطفا به اشتراک بگذارید: