موشکاف ۲۲شهریور۱۴۰۰ ـ عظی بدتر از هر آشغالی تو راه آب، تو تله اتمی گیر افتاده

عظی بدتر از هر آشغالی تو راه آب، تو تله اتمی گیر افتاده ـ موشکاف ۲۲شهریور۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام خدمت دوستان و رفقا! ایشالا که سالم و سلامت باشین.هااهاها. عرض کنم خدمت شما سروران که این روزا عظی مثل درازگوش تو تلة اتمی گیر کرده. از یه طرف دلش واسه بمب اتمی قیلی ویلی میره، از اون طرف تحریما حال و روزشو سیاه کرده.هاهاهاها. اما عجالتا تا دید هوا پسه و خبر از قطع‌نامه علیه نظام شد، یه گام وا پس تمرگیدن و مدیر کل آژانسو راه دادن. هاهاهاها.


گوینده: مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان دیدار و گفتگو کرد. رئیس سازمان انرژی اتمی پس از این دیدار گفت دربارة مسائل فنی با آژانس تبادل نظر شد.


توافق کردیم در آیندة نزدیک ایشون مجددا به تهران سفر بکنند مذاکراتی را در سطوح مختلف انجام دهند و در انتها باز توافق کردیم برای تعویض کارت‌های حافظة دوربین‌های نظارتی تیم فنی مربوطه بعد از توافق به ایران بیایند


موشکاف:‌ هاهاهاها. چی شد اون هارت و پورتاتون که آآآی‌ی‌ی! مجلس نظام قانون تصویب کرده و اول باید تحریما برداشته شه و تا راستی‌آزمایی نکنیم، هیچ خبری نیست؟هاهاهاها. بعله، زورش که زور باشه، عظی و سگ و سیله‌هاش دم تکون میدن.هاهاهاها. حالا این یارو رو داشته باشین که کلا پرتابه.هاهاهاها.


موافقت با سفر مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران هم موجب تعجب بود و هم موجب تأسف چرا باید بعد از انتشار گزارش مغرضانه اخیر آژانس با سفر آقای گروسی موافقت می‌شد؟ آقای گروسی اعتبار آژانس را در حد یک رسانه صهیونیستی پایین آورده است و نباید در دولت جدید همان امتیاز دهی های یکطرفانه قبلی به آژانس ادامه پیدا کند آژانس باید در رفتار خود تجدید نظر نماید و نباید تسلیم زیاده‌خواهیهای آژانس شد.


موشکاف: گاگولی! برو دو کلاس سواد سیاسی یاد بگیر! خوب اگه اون گزارشو نمی‌داد که نظام زیر بار نمی‌رفت و راش نمیداد.هاهاهاها یارو وضعیت نظامو درک نکرده. خوبه یه ریزه از روزنامه‌‌های خودشونو بخونه تا اوضاع دستش بیاد.هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۱شهریور۱۴۰۰ ـ عظمای فلک زده، بعد اومدن بایدن، هوا ورش داشت


تلهٔ اتمی و هشدارهای تازه

لطفا به اشتراک بگذارید: