موشکاف ۲۳شهریور۱۴۰۰ ـ وزیر بهداشت خبیثی، بعد از مجیز نمکی، رفته تو نخ افتتاح واکسن جدید

وزیر بهداشت خبیثی، بعد از مجیز گویی نمکی، رفته تو نخ افتتاح واکسن جدیدـ موشکاف ۲۳شهریور۱۴۰۰


موشکاف: دوستان!‌رفقا! سلام! حال و احوالتون چطوره؟‌ دماغتون چاقه؟ اوضاع به راهه؟هاهاهاها. به امید خدا همه چی واستون جور باشه.هاهاهاهاها. عرض کنم خدمتتون که یارو عین‌اللهی، بعد از مجیز گویی نمکی، رفته تو فاز افتتاح واکسن جدید.هاهاها.


گوینده: آغاز مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن فخرا مرحله سوم کارآزمایی بالینی و صدور مجوز مصرف اضطراری واکسن ایرانی فخرا با حضور وزیران بهداشت و دفاع آغاز شد


موشکاف: هاهاهاها. یا الله! واکسن فخرا هم از راه رسید.هاهاهاها. اما گاگولی! بالاخره کارآزمایی بالینی یا صدور مجوز مصرف اضطراری؟. ضمنا! وزارت دفاعو چه به تولید واکسن؟ اون قبلیا یعنی پاستور و کووو برکت و راضی چه تاجی به سر نظام زد که این یکی بزنه؟هاهاهاها. بعله، یه خان یغمایی هست، هر کی میخوان بخوره و ببره.هاهاهاها.


وزیر بهداشت در این مراسم بهترین راه مقابله با کرونا را انجام واکسیناسیون در کشور دانست و گفت اطمینان می‌دهم که فخرا یکی از واکسنهای با کیفیت بالا و مؤثر است


موشکاف: دددی‌دی‌دی! یارو عین اللهی تنهایی کشف کرده که واکسن بهترین راه مقابله با کروناس یا عظی هم اومده کمکش؟هاهاهاها. این یارو همونی بود که زیر نامة‌ تحریم واکسن امضا کرده بود. هاهاهاها.


دیگر خبری از ممنوعیت واکسن و تقدم تولیدات واکسن داخلی بر واردات واکسن خارجی نیست. از طرفی، در دولت قبل بارها به دلیل ممنوعیت واردات واکسن‌های آمریکایی و انگلیسی به کشور، محموله‌های سبد جهانی کوواکس درخصوص ایران نادیده گرفته می‌شد و وزیر جدید بهداشت و درمان ٨ ماه پیش حتی در حمایت از تحریم‌های واکسن نامه امضا می‌کرد اما امروز او از سرازیری سیل واکسن به کشور سخن می‌گوید.


در دولت جدید و در مدت دو هفته‌ای چه تحولی در تحریم‌ها رخ داده است یا پول واکسن‌های خریداری شده طی یکی- دو هفته اخیر از طریق نهادهایی پرداخت شده است که پیش‌تر صلاح دیدند مردم همچون برگ خزان در بیمارستان ها پر پر شوند و به گورستان ها منتقل شوند.



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۲شهریور۱۴۰۰ ـ عظی بدتر از هر آشغالی تو راه آب، تو تله اتمی گیر افتاده


افشای پشت پرده مافیای واکسن، تولید ۵میلیون بجای ۱۲۰میلیون واکسن توسط موسسه برکت

لطفا به اشتراک بگذارید: