موشکاف ۲۴شهریور۱۴۰۰ ـ یارو خبیثی با شیش کلاس سواد نشسته رو صندلی ریاست جمهوری نظام

یارو خبیثی با شیش کلاس سواد نشسته رو صندلی ریاست جمهوری نظام ـ موشکاف ۲۴شهریور۱۴۰۰


موشکاف: یه سلام گرم و صمیمی، تقدیم به همة شما دوستان و یاران قدیمی!هاهاهاها. عرضم به حضورتون که یارو خبیثی با شیش کلاس سواد نشسته رو صندلی ریاست جمهوری نظام و انواع و اقسام درمانهای صد من یه غازو میذاره رو میز واسه حل کردن درد بی‌درمون عظما. از سفر درمانی گرفته تا دستور درمانی بی‌مایه.هاهاهاها.


گوینده: آقای رئیسی از وزارتخانه‌های صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی خواست با برنامه‌ریزی برای حل مشکلات معیشت روزانه مردم تدبیر و چاره‌اندیشی کنند


آقای رئیسی گفت مردم انتظار دارند و با اولویت‌بندی مسائل مهم اقتصادی و با تلاش شبانه‌روزی تحولی در اقتصاد کشور و معیشت آنان به‌صورت ملموس رخ دهد!

موشکاف: هاهاهاها. اتفاقا از وقتی یارو خبیثی فرمونو دس گرفته تحولات ملموسی تو معیشت مردم رخ داده، یه قلم قیمت لبنیات دو برابر شده. طوری که با این یارانه‌ای که میدن یه سطل ماست هم نمیشه خرید.هاهاهاها.


جناب آقای رئیسی یارانه ۴۵هزار تومانی که از ۱۲سال گذشته به مردم پرداخت می‌شود پول یک سطل ماست نمی‌شود تقاضا داریم نسبت به اصلاح یارانه‌ها و افزایش یارانه محرومان و نیازمندان و قطع یارانه ثروتمندان اقدام شود.


موشکاف: هاهاهاها. یارو رو باش! میگه افزایش یارانه! رفقا! به نظرتون خودشو زده به گیجی یا اینکه واقعا گیجه؟هاهاهاها. آخه تو همین استبل نظام دنبال رفراندومن که همین چندرغاز یارانه رم حذف کنن.هاهاهاها. اما به نظر میرسه اینم از خبیثی یاد گرفته که یه چیزی بگه بلکه مردم خوششون بیاد.هاهاها.


نگران هستیم دولت وقت خود را بیشتر صرف کارهای عامه پسند!! کرده و از کارهای کلیدی و اساسی غفلت کند؛ برای توجه به موضوعات کلان وقت کافی نداریم


این‌که بگوییم معیشت مردم را به تحریم‌ها گره نمی‌زنیم کافی نیست و باید به جای حرف، برنامه عملی ارائه و اجرا کرد.



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۳شهریور۱۴۰۰ ـ وزیر بهداشت خبیثی، بعد از مجیز نمکی، رفته تو نخ افتتاح واکسن جدید


رئیسی جلاد و کوبیدن بر طبل‌های خالی

لطفا به اشتراک بگذارید: