دیکتاتور بزرگ ـ طنز خنده دار رابطه بین کرونا و خامنه‌ای

طنز خنده دار رابطه بین کرونا و خامنه‌ای ـ دیکتاتور بزرگ


مداد یا خودکاری بردارید و از روز سه‌شنبه ۱۳اسفند ۱۳۹۸ خطی رسم کنید تا جمعه ۱۹ دیماه ۱۳۹۹، سپس این خط را ادامه دهید تا چهارشنبه ۲۰مرداد ۱۴۰۰؛ نقطه‌ٔ پایانی این کرونولوژی نیز همین امروزی خواهد بود که به خواندن مشغولید!


نخستین نقطه روزی بود که خامنه‌ای بیل به دست به تلویزیون شتافت و با جمله‌ٔ تاریخی «کرونا مسأله مهمی نیست» و با فرمان «بزرگش نکنید» نهال نورس کرونا را در سراسر ایران بذرپاشی کرد!


نقطه‌ٔ دوم هم روز صدور فرمان ضدبشری ممنوعیت ورود و استفاده از واکسنهای معتبر جهانی بود. البته خامنه‌ای تنها حاکمی نبود که چنین نظرات به ظاهر ابلهانه‌ای می‌داد؛ رئیس‌جمهور پیشین تانزانیا نیز معتقد بود که با تکیه بر «دعا و بخور» کرونا وارد کشورش نشده و نیازی به ماسک هم نیست، چه رسد به واکسن!


اما تفاوت این بود که او صادقانه پای بلاهت خویش ایستاد و نتیجه‌اش مرگ معاون ریاست‌جمهوری و سپس مرگ مشکوک خودش بود؛ اما خامنه‌ای اصلاً به‌خاطر «بلاهت» چنان سخنان نگفته بود، بلکه از موضع شقاوت و کاملاً آگاهانه و برای غلبه بر جو اعتراضی و شورشی مردم ایران، دست به دامن کشتار مردم با کرونا شد. در عین‌حال، خیال اصحاب بیت‌العنکبوت از تزریق واکسنهای معتبر و مؤثر هم راحت بود!



مطالب مرتبط


اتوتیون ـ حالا وای ـ از زبان خامنه‌ای


کرونای ولایت و رکوردهای پیاپی دروغ!

لطفا به اشتراک بگذارید: