موشکاف ۲۶شهریور۱۴۰۰ ـ یارو خبیثی یه دوز سفر درمانی دیگه انجام داد

یارو خبیثی یه دوز سفر درمانی دیگه انجام داد ـ موشکاف ۲۶شهریور۱۴۰۰


موشکاف: سلام به دوستان و رفقا! صفای وجودتون! گلی به گوشة جمالتون! ایشالا که رو به راه باشین.هاهاهاها. عرضم به حضورتون که یارو خبیثی یه دوز سفردرمانی دیگه انجام داد. این بار اما وجود پر نحوستشو برد تاجیکستان واسه اجلاس شانگها.هاهاهاها.


سازمان شانگهای یکی از اون سازمان های فعال برای همکاری های منطقه ای است در این اجلاس اولین برنامه ما دیدارهایی است که با مسئولین عالی کشورهای شرکت‌کننده در این اجلاس خواهیم داشت و شرکت در اجلاس بیان دیدگاه‌ها و نظرات جمهوری اسلامی ایران که عمده ترین و محوری‌ترین این نگاه‌ها نگاه‌های فرهنگی است نگاه های اقتصادی است و تعامل اقتصادی که با کشورهای آسیایی و کشورهای منطقه ما انشاالله خواهیم داشت


موشکاف: هاهاهاها. یارو رفته تاجیکستان و کاسة گدایی دس گرفته بلکه یک قرون دوزار هم که شده بذارن تو کاسه‌اش.هاهاهاها. اما ملاحظه بفرمایین هنوز نرفته، ضربه رو از کجا خورد.هاهاهاها.


«رئیسی» به تاجیکستان می‌رود «پوتین» به قرنطینه!؟


«عدمِ حضور «پوتین» در اجلاس «شانگهای» ... آن هم به دلیل کرونا یک بهانه‌ی عجیب و غریب است زیرا به نظر می‌رسد «پوتین» آینده نگرانه، می‌کوشد با مقامات عالیرتبه‌ی تهران رو در رو نشود و این مسئله ارتباط مستقیم به تحولات و تعاملاتِ سیاسی تهران و ۱+۵ و نیز آژانس انرژی اتمی دارد. »


موشکاف:‌هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین که ملاقات با یارو خبیثی چقدر چندش آوره که حتی پوتین که با یارو قاسم سلیمانی دیزی دو نفره می‌خوردن حاضر نشده بره اجلاس شانگهای.هاهاهاها. اما رفقا! اصلا مگه اجلاس شاننگهای و حتی عضویت تو پیمان شانگهای، دردی از دردای نظام دوا می‌کنه؟هاهاهاها.


به نظر می‌رسد این احتمال وجود دارد که پس از ۱۱ سال انتظار درصورت حصول اجماع، چند سال هم ایران را پشت در پیمودن مراحل منتظر نگه دارند!



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۴شهریور۱۴۰۰ ـ یارو خبیثی با شیش کلاس سواد نشسته رو صندلی ریاست جمهوری نظام


رئیسی جلاد در اجلاس شانگهای برای لاپوشانی جنایت خامنه‌ای در ورود واکسن، تحریم‌ها را علت محرومیت از واکسیناسیون عنوان کرد

لطفا به اشتراک بگذارید: