اعدامهای خیابانی وحشیانه مزدوران خامنه‌ای در یمن

مزدوران خامنه‌ای در یمن و اعدامهای خیابانی وحشیانه


شبه‌نظامیان حوثی وابسته به رژیم آخوندی در یمن در یک جنایت تکان‌دهنده ۹زندانی را اعدام خیابانی کردند.


رویترز گزارش داد شبه‌نظامیان حوثی یمن روز ۲۷شهریور ۹نفر را در ملأعام در صنعا اعدام کردند. آنها متهم شده بودند که در قتل صالح الصماد رهبر ارشد حوثیها در سال ۲۰۱۸ دست داشتند.


معمر الاریانی وزیر تبلیغات یمن گفت: اعدام جنایتکارانه ۹شهروند یمنی قتل عمد و نسخه برداری از رژیم ایران در کشتار مخالفان است


آسوشیتدپرس نیز در این باره نوشت: اعدامها با وجود درخواست مکرر گروه‌های حقوق‌بشری و وکلا برای متوقف کردن قتلها و محاکمه مجدد صورت گرفت. به‌گفته عبدالمجید صبرا، وکیل یمنی نماینده یکی از افراد اعدام شده، آنها ماهها به اجبار ناپدید شده و در مکانهای نامعلومی نگهداری شدند و در آنجا با رفتارهای غیرانسانی روبه‌رو بودند. اعدامها هم‌چنین در پلاسماها در میدان تحریر صنعا پخش شد.


آسوشیتدپرس افزود: اعدامها و نمایش عمومی باعث خشم در سراسر کشور شد، از جمله در میان بستگان این ۹نفر و هم‌چنین در صنعا، جایی که مردم معمولاً از ترس انتقام جویان از انتقاد از شبه‌نظامیان خودداری می‌کنند.


عبدالرحمان نوح، برادر یکی از اعدام شدگان، به آسوشیتدپرس گفت"من نمی‌توانم آنچه را که اتفاق افتاده باور کنم. این جنون و جنایت است" این ۹تن لباس آبی آسمانی زندان را به تن داشتند و دستانشان از پشت بسته شده بود.



مطالب مرتبط


برای اولین بار: خبرگزاری تسنیم یک حرف درست گفت


اعدام خیابانی ۹زندانی توسط حوثیهای وابسته به رژیم ایران در صنعا

لطفا به اشتراک بگذارید: