ترانه طنز ـ خامنه‌ای و کرونا

خامنه‌ای و کرونا ـ ترانه طنز


تداوم سیاست‌های ضدمردمی در مورد کرونا درنحوهٔ واکسن زدن از یک‌سو و عوارض اجتماعی کرونا از طرف دیگر برجسته‌ترین موضوعات هستند.


«خانواده‌ها تا چه زمانی زیر بار مالی کرونا و نوسانات ارزی دوام می‌آورند؟» عنوان مطلبی است در اعتماد که از جمله نوشته: «معاون وزیر بهداشت گفته بود که «در یک‌سال اخیر حدود ۶۱۲هزار نفر به‌دلیل تأمین هزینه‌های درمان به زیر خط فقر رفته‌اند آن‌قدر که هزینه‌های کمرشکن سلامت زیاد شده است. در سال۹۶ میزان پرداختی هزینه‌های درمان از جیب مردم به ۳۲.۶ درصد رسید اما متأسفانه به‌دلیل وضع کشور میزان پرداختی مردم به ۴۰درصد افزایش یافت».


جهان صنعت هم در مطلبی با عنوان «فاجعه پساکرونا» نوشته: «آمارهای رسمی سازمان بهزیستی کرونا ۵۱هزار کودک را یتیم کرده، ۳۰هزار نفر به تعداد زنان سرپرست خانوار افزوده، ۶۱۲هزار خانوار را به زیر خط فقر برده و منجر به افزایش ۲۵درصدی اختلافات حاد خانوادگی شده است. »


عنوان طنز گونه «ادامه راه شهید نمکی» عنوان مطلب مستقل است که به تداوم سیاست‌های ضدمردمی نظام در عرصه کرونا اشاره کرده و از جمله نوشته: «سیاست بازی با کرونا هم‌چنان ادامه دارد روزی نوبت قطار کردن صف واکسنهای داخلی و پدیده شدن و اول شدن و نمونه شدن با آنها بود تا سعید نمکی بتواند وظایف خاکساری خود به قدرت و ثروت را به‌خوبی اجرا کند و حال نوبت قطار کردن صف واردات واکسن و شکستن رکوردهای تزریق شده است. سیاست بازی با کرونا می‌تواند حکمران را ارضاء کند ولی هم او و هم ما را قربانی می‌کند».



مطالب مرتبط


ترانه طنز ـ کابینه رئیسی ـ مخبر ـ عبداللهیان ـ وحیدی ـ محسن رضایی


گوشه‌یی از کارنامه کرونای ولایت -مروری بر رسانه ها

لطفا به اشتراک بگذارید: