موشکاف ۲مهر۱۴۰۰ ـ خبیثی تو سخنرانی سازمان مللش، چه جوری سوزنش  روی کلماتی مثل آزادی و عدالت گیر کرده

خبیثی تو سخنرانی سازمان مللش، چه جوری سوزنش  روی کلماتی مثل آزادی و عدالت گیر کرده ـ موشکاف ۲مهر۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام تقدیم به شما رفقا و دوستان با صفا و با مرام! به امید خدا سازتون کوک باشه و آوازتون شاد!هاهاهاها. عرضم به حضورتون که اون قدیم مدیما یه سری زبون اختراع شده بود مثل زبون زرگری، سوسکی یا چپی.


هر کدوم یه قانونی داشت واسه خودش. یه زبون هم هست زبون آخوندی که قانونش اینه که همه چیشو در محتوا باید عکس کنی.هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین که یارو خبیثی تو سخنرانی ضبط شده سازمان مللش، چه جوری سوزنش روی کلماتی مثل آزادی و عدالت.هاهاهاها. یه ریزه‌اشو داشته باشین.هاهاهاها.


صلح و امنیت پایدار در گرو اجرای عدالت است که انسان‌ها به مطالبه حق و عدالت برخیزند. دستیابی به عدالت و آزادی صرفاً از مسیر تأمین حقوق همه ملت‌ها محقق می‌شود
پیام عقلانیت، عدالت و آزادی را که سه اصل اساسی برای حیات انسان معاصرند،
و بحران‌های زیست‌محیطی همگی ناشی از بی‌توجهی به اصول عقلانیت، عدالت و آزادی است.
استقلال یک ملت، آزادی آن ملت‌ است. انقلاب اسلامی حامی این آزادی و مانع افراطی­گرایی است؛


آزادی و عدالت، این واژه­گان مقدس و مظلوم، ‌در مقام توصیف بسیار گسترده و فراخ؛ و در مقام عمل، بسیار سخت و با ظرافت است. آزادی به معنی حق اندیشیدن،


موشکاف: هاهاهاها. ای روتو برم شیخ جلاد! زده همة کلماتو سر بریده، تازه واسشونم گریه می‌کنه ملاحظه بفرمایین، یه نمونه دیگه.هاهاهاها.


اما تحریم‌های دارویی مقابل ملت ایران قرار گرفت و لذا از همان ابتدا به فکر تأمین پایدار واکسن از طریق تولید داخلی قرار گرفتیم.
موشکاف: هاهاهاها. این روزا بازار چاخان تو نظام، از آفتاب ظهر تابستون هم داغ‌تره! هاهاهاها. البته از قدیم گفتن آدم چاخان فراموشکار هم هست. یارو یادش رفته که چطوری از عظماش بخاطر تحریم واکسن تقدیر و تشکر کرده.هاهاهاها.


رهبری بسیار حکیمانه تحریم کردند و ممنوع کردند واکسن آمریکایی وانگلیسی را. در واقع سخنان حکیمانة رهبری صیانت کرد از جان مردم در مقابل کسانی که خیلی بی پروا دنبال این بودند که بروند واکسن آنها را وارد کشور بکنند، ایشون ممنوع کردند یعنی تحریم شد



مطالب مرتبط


موشکاف ۳۱شهریور۱۴۰۰ ـ سخت‌تر از کار تو معدن، نگه داشتن زبون بعد از شنیدن اخبار تی‌وی‌ریشه


سخنان رئیسی در مجمع عمومی موضوع طعن و تمسخر باند رقیب و رسانه‌های حکومتی قرار گرفت

لطفا به اشتراک بگذارید: