موشکاف ۳مهر۱۴۰۰ ـ عین‌اللهی وزیر بهداشت آخوند خبیثی، دچار آلزایمر عمدیه

عین‌اللهی وزیر بهداشت آخوند خبیثی، دچار آلزایمر عمدیه ـ موشکاف ۳مهر۱۴۰۰


موشکاف: به به! دوستان خوب و رفقای با صفا! گلی به گوشة جمالتون! بازم واسة موشکافی در خدمت شما هستم.هاهاهاها. عرضم به حضورتون که یارو عین‌اللهی وزیر بهداشت آخوند خبیثی، دچار آلزایمر عمدیه. یعنی عمدا همش فراموش می‌کنه که خودش تا چند ماه پیش مخالف دو آتشة واکسن بود و امضای خودش زیر اون نامة حمایت از ممنوعیت ورود واکسن هست. و هی می‌شینه بلند می‌شه در شرح فواید واکسن انشا می‌‌خونه. هاهاهاها. هاهاهاها.


عین الهی: با توجه به اینکه خداوند لطف کرده و میزان فراوانی واکسن در کشور هست هر چه سریعتر واکسن را بزنن. ببینید الان تو این بخش، بخش کروناس آدم دلش می‌سوزه که جوونا انسانهای شریف، بیمار میشن تب میکنن، مشکل تنفسی پیدا می‌کنن. ما به مقدار خیلی فراوان الان واکسن سینوفارم که واکسن بسیار خوبیه در کشور آوردیم.


موشکاف:‌هاهاهاها. آخی! آخی! چقدر دلش واسه جوونایی که با کرونا پرپر می‌شن می‌سوزه ‌هاهاهاها برو برو دجال بچه! برو عظماتو سیا کن! مگه خدا واکسنو ممنوع کرده بود که حالا به لطف خدا، فراوون شده؟هاهاهاها. تازه! بعد از این‌همه تلفات کرونایی سینوفارم تعارف می‌کنه، بگو فایزر چی شد؟ هاهاهاها.


شایع شده بود که واکسن فایزر می‌خوان بیارن. ما واکسن فایزر به صورت بسیار محدود فقط برای خانم های باردار آوردیم و به هیچ وجه به کس دیگه واکسن فایزر نمی رسه و واکسن سینوفارم واکسن برکت و واکسنهای دیگه که وزارتخونه تایید می کنه همه واکسن‌های خوبین.


موشکاف: دددی‌دی‌دی! عظی و خبیثی و باقی سگ و سیله‌های نظام هم که هف هش ماه پیش واکسن فایزر زدن. الانم می‌خواین به رده‌های بعدی پاسدار ماسدارا و آخوندا واکسن فایزر بزنین! اسم اینا رو گذاشتین زنان باردار ؟! در ثانی اون واکسنایی که میگی چیش خوبه که هیچ کجای دنیا قبولش نداره؟هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۲مهر۱۴۰۰ ـ خبیثی تو سخنرانی سازمان مللش، چه جوری سوزنش  روی کلماتی مثل آزادی و عدالت گیر کرده


آمار دروغین وزیر بهداشت رژیم و تمسخر روزنامه باند مغلوب

لطفا به اشتراک بگذارید: