سازمان پسماند شهرداری تهران: مخازن زباله قفل‌دار می‌شوند تا قابل استفاده زباله‌گردان نباشد

مخازن زباله قفل‌دار می‌شوند تا قابل استفاده زباله‌گردان نباشد! ـ سازمان پسماند شهرداری تهران


رژیم غارتگر آخوندی که مسبب اصلی افزایش پدیدهٔ شوم زباله‌گردی و جمع‌آوری ضایعات توسط جوانان بیکار و فقیر است، حتی برای غارت آنها هم طرح و برنامه‌ریزی می‌کند.


بر اساس تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی شهرداری رژیم در اهواز بر روی گاری زباله‌گردان محروم و فقیر شماره می‌زند و از هر کدام از آنها روزانه یک میلیون و ۳۰۰هزار تومان عوارض می‌گیرد


عکس‌های خم‌شدن کودکان و دختران جوان میهن به داخل سطل‌های زباله، هر بیننده‌ای را متأثر می‌کند. هر بار که چنین عکس‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منعکس می‌شود کارگزاران رژیم آخوندی آمارهای متناقضی را منتشر می‌کنند تا به نوعی دامن خود و نهادهای ولایی را از زیر تیغ به‌در ببرند.


به‌عنوان نمونه در سال۹۹ مرکز پژوهش‌های مجلس ارتجاع خط فقر یک خانواده چهار نفره در تهران را ۴.۵ میلیون تومان اعلام کرد. این رقم با یک افزایش ۸۰درصدی طی دو سال از ۲.۵ میلیون تومان به این رقم رسیده بود.


چند ماه بعد از آن یک نماینده از سوی یک نهاد کارگری خط فقر را ۱۰میلیون تومان اعلام کرد اما حالا مرتضی بختیاری، رئیس دزد و سرکوبگر کمیته امداد و از مهره‌های سرکوبگر سابق در حوزه زندانهای کشور به‌عنوان یک کشف جدید خط فقر را ۱۰میلیون تومان اعلام می‌کند. این بازی با آمار خط فقر در حالی است که ماه گذشته بانک جهانی اعلام کرد بخش قابل توجهی از مردم حتی قادر به تأمین مواد غذایی ضروری خود نیستند.



مطالب مرتبط


اهدای دکترای افتخاری به جلاد ۶۷ با ۶ کلاس سواد


«آسیب دیدن اعتماد» یا تنفر انفجاری مردم؟

لطفا به اشتراک بگذارید: