موشکاف ۵مهر۱۴۰۰ ـ عظی و خبیثی میخوان تا جایی که جا داره کرونا رو کش بدن

عظی و خبیثی و تموم سگ و سیله‌های نظام میخوان تا جایی که جا داره کرونا رو کش بدن ـ موشکاف ۵مهر۱۴۰۰


موشکاف: رفقا! دوستان! سلام به همه‌تون! ایشالا که کرونا و کرونای ولایت از وجود نازنینتون دور باشه.هاهاهاها. آخه کرونای ولایت ول کن کرونا نیست. عظی و خبیثی و تموم سگ و سیله‌های نظام میخوان تا جایی که جا داره کرونا رو کش بدن و از این پیک ببرن به پیک بعدی. ملاحظه بفرمایین که یارو خبیثی چطوری زمینة پیک شیشم رو فراهم می‌کنه.
آقای رئیسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به نزدیک شدن آمار واکسیناسیون به حد نصاب ۷۰ درصدی جمعیت هدف در جامعه گفت امروز به نقطه ای رسیده‌ایم که به جای اعمال محدودیت‌های جدید باید درباره رفع محدودیت ها برنامه ریزی و تصمیم گیری کنیم


موشکاف:‌ بر خودت و عظمات لعنت که با این بیگاری‌یی که از کرونا می‌کشین نشون دادین که از صدتا کرونا هم بدترین.هاهاهاها. آخه کجا واکسیناسیون به ۷۰ درصد رسیده؟ چرا چاخان می‌کنی؟ بعد رو این چاخانت میخوای سوار شی و مردمو بیشتر از این بریزی تو کورة کرونا؟ ملاحظه بفرمایین که روزنامه شون چطوری جوابشو داده.هاهاها.


طی چند وقت اخیر، وزیر بهداشت و دیگر سران کشور در خصوص واکسیناسیون ۵۰ درصدی جامعه سخن گفته و وعده افزایش آن تا میزان ۷۰ درصد را داده‌اند. ...ایراد چنین سخنانی نه تنها یک اشتباه فاحش است، بلکه نتیجه آن عادی سازی بیماری کرونا در جامعه خواهد بود. ..تنها واکسیناسیون کامل ۷۰ درصدی جمعیت یک کشور می‌تواند ایمنی جمعی ایجاد کند. منظور از واکسیناسیون کامل هم تزریق دو دز واکسن... است.
عددسازی دردی را دوا نمی‌کند
عده‌ای قصد دارند با چنین سخنانی از فشار افکار عمومی رهایی پیدا کنند و ... مردم را سرگرم واکسیناسیون و عــددسازی و آمار کنند.


موشکاف: هاهاهاها. بعله، چاخانای یارو خبیثی سیم ثانیه بیشتر عمر نداره.هاهاهاها. اما یارو خبیثی چش سفیدتر از این حرفاس که از رو بره. ملاحظه بفرمایین که چطوری بادمجون دور قاب عظماش می‌چینه.هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۴مهر۱۴۰۰ ـ خبیثی یه بار ایشالا درمانی می‌کنه. یه بار آزادی قرقره می‌کنه


آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۴۰هزار و ۹۰۰نفر بیشتر است

لطفا به اشتراک بگذارید: