موشکاف ۷مهر۱۴۰۰ ـ این روزا جامعه جهان صداش در اومده از دست نظام ولایت

این روزا جامعه جهان صداش در اومده که این چه گربه رقصونی‌ییه که نظام ولایت راه انداخته ـ موشکاف ۷مهر۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام تقدیم به شما دوستان و رفقای با صفا و با مرام! الهی دشمنتون ذلیل و علیل بشن و دوستاتون شاد و سرحال.هاهاهاها. عرض کنم خدمتتون که این روزا جامعة جهان صداش در اومده که این چه گربه رقصونی‌ییه که نظام ولایت راه انداخته. میگه بیا بازدید از سایتای اتمی، توافق هم می‌کنیم اما همین که خرش از پل گذشت، دبه می‌کنه.هاهاهاها.


دیده‌بان هسته‌ای سازمان ملل روز یک‌شنبه ادعا کرد که ایران شروط توافق جدید ... را ... اجرا نکرده است.
رافائل گروسی مدیرکل آژانس تاکید می‌کند که تصمیم ایران مبنی بر عدم ایجاد دسترسی به کارگاه ساخت قطعات سانتریفیوژ تسای کرج برخلاف موارد توافق شده در بیانیه مشترکی است که روز ۱۲ سپتامبر منتشر شد.


نماینده آمریکا در شورای حکام امروز در بیانیه‌ای ...خواستار ایجاد دسترسی به «مکان‌های لازم» شد.
اتحادیه اروپا از ایران می‌خواهد به بازرسان آژانس اجازه دهد بدون تاخیر به مجموعه ... تسای کرج دسترسی داشته باشند.


موشکاف:‌هاهاهاها. آژانس و آمریکا و اروپا، موندن این نظام ولایت چه‌جور موجودیه که یه رودة راست تو شیکمش نیست.هاهاها. حالا نظام ولایتو داشته باشین که چطوری بازیو، بازی سیاسی می‌کنه.هاهاهاهاها.


گوینده: نماینده دائمی کشورمان در سازمانهای بین‌المللی در فضای مجازی نوشته عمیقاً مایه تأسف است که بعد از سه اقدام خرابکارانه تروریستی در تأسیسات هسته‌یی ایران در طول یک‌سال گذشته آژانس هنوز این اقدامات را محکوم نکرده آقای غریب آبادی تأکید کرده هر تصمیم ایران در مورد تجهیزات نظارتی آژانس صرفاً بر منبای ملاحظات سیاسی بوده نه حقوقی بنابراین آژانس نمی‌تواند و نباید حقی برای خودش در این زمینه قائل بشه


موشکاف: هاهاهاها. یارو رو باش که دو قورت و نیمش هم باقیه. هاهاهاها. داره به آژانس میگه، بی‌خیال شو! از نظر نظام این کارا بازی سیاسیه و هر وقت بخواد بازی می‌کنه و هر وقت نخواد می‌کشه بیرون. هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۶مهر۱۴۰۰ ـ عظی فلک زده یه نسخه پیچیده واسه بسیجی‌ مسیجیای گیج و ویج


فارین پالیسی: رژیم ایران با طولانی کردن روند مذاکرات به‌دنبال وقت خریدن برای تولید بمب اتم است

لطفا به اشتراک بگذارید: