برنامه آفساید ـ  سفر رئیسی به نیویورک

سفر رئیسی به نیویورک در برنامه آفساید


دجالبازیهای رئیسی در سخنان آنلاین خود در مجمع عمومی که به‌نحو مضحکی قرائت جملات تکراری و سرهم‌بندی شده بود، به موضوع جنگ گرگها و طعن و تمسخر باند رقیب تبدیل شده است.


آفتاب یزد اول مهر نوشت: متن سخنرانی رئیسی هیچ نقطه مثبتی نداشت. کاش به جای گفتن جملاتی که بیشتر شبیه سرتیتر اخبار بود، موضع رسمی‌تر نسبت به مسائل جاری گرفته می‌شد.


این منبع نوشت: ابراز موضع رسمی در مورد برجام و مذاکرات وین باید با سفر رئیسی به نیویورک اتفاق می‌افتاد. اما این فرصت بزرگ از دست رفت... . این فرصت طلایی را به‌راحتی از دست دادیم.


روزنامه حکومتی جهان صنعت اول مهر نوشت: شاید نقطه‌عطف گفتار رئیسی این باشد که «نظام به آمریکا اعتماد ندارد». این یک داوری قاطعانه است که اگر اساس سیاست خارجی دولت و نظام سیاسی باشد و تجدیدنظر در آن ناممکن شود، باید گفت دیگر نباید چشم‌انتظار این باشیم که مذاکرات با آمریکا حتی به‌صورت غیرمستقیم به جایی برسد...


جهان صنعت افزود: واقعیت این است که نظام سیاسی آمریکا و اقتصاد این کشور به‌رغم همه تهدیدهایی که بر آن متصور است قدرت نفوذی فوق‌العاده دارد و در این باره روسیه و چین هرگز در حال حاضر قدرت آمریکا را ندارند. بنابراین باید توجه داشته باشیم نمی‌توان حرفی زد که تنها برای ما هزینه دارد.



مطالب مرتبط


برنامه آفساید ـ  رئیسی و خامنه‌ای بدنبال اعتماد از دست رفته مردم


سخنان رئیسی در مجمع عمومی موضوع طعن و تمسخر باند رقیب و رسانه‌های حکومتی قرار گرفت

لطفا به اشتراک بگذارید: