سایت حقوق بشر پناهجویان سازمان ملل معرفی کرد: سولماز ابوعلی قهرمان کاراته

سولماز ابوعلی قهرمان کاراته ـ سایت حقوق بشر پناهجویان سازمان ملل معرفی کرد


جنایات رژیم سفاک آخوندی پایانی ندارد. جنایتکاران حاکم بر میهنمان تاکنون بیش از ۴۰تن از هموطنانمان را در شهرهای مختلف استان سیستان و بلوچستان با شلیک مستقیم به سر و صورتشان به خاک و خون کشانده‌اند.


رژیم فاسد آخوندی که سرمایه‌های مردم ایران را خرج تروریسم و پر کردن جیب سرکردگان بی‌لیاقتش کرده است با وقاحت بی‌حد به سوخت‌برهای زحمتکش اجازه نمی‌دهد که با کارشان لقمه نانی برای زن و فرزندانشان تهیه کنند و بی‌شرمانه آنان را به گلوله می‌بندد. همان جنایتی که در حق کولبرهای زحمتکش در کردستان انجام می‌دهد.


برخی از محافل خارجی، که برای زنده کردن سیاست کثیف و شکست‌خوردهٔ مماشات لحظه شماری می‌کنند، این زحمتکشان را «قاچاقچی» نامیده‌اند؛ زهی بی‌شرمی!


ما ورزشکاران ایرانی این جنایت شنیع رژیم خون‌ریز آخوندی را قویاً محکوم می‌کنیم و با تمام وجود در کنار هموطنان بلوچمان قرار می‌گیریم و از آنها برای گرفتن حقشان حمایت می‌کنیم. هم‌چنین از شخصیتهای سیاسی و فرهنگی و ورزشی کشورمان و همهٔ هموطنانمان، می‌خواهیم که در حمایت از مردم رنج دیدهٔ سیستان و بلوچستان به ما بپیوندند.


کشور عزیز ما ایران فقط با همبستگی با مبارزه و مبارزین ایران‌زمین آزاد می‌شود. دست در دست هم، جنایت این آدمخواران حاکم بر کشورمان، که با هلیکوپتر و تیربار به طرف مردم بی‌دفاع حمله‌ور شده است، را محکوم کنیم و در کنار مردم مقاوم بایستیم و پشتیبان قیامشان باشیم. همه با هم صدای مردم سیستان و بلوچستان و صدای همهٔ مردم ایران باشیم!



مطالب مرتبط


رئیسی در یاسوج گفت: محرومیت یا مشکلاتی مثل بیکاری نباید مفهومی داشته باشد


ورزشکاران و قهرمانان ملی ایران کشتار مردم ستمدیده و بی‌گناه سیستان و بلوچستان توسط دیکتاتوری دینی آخوندها را محکوم می‌کنند

لطفا به اشتراک بگذارید: