رئیسی در یاسوج گفت: محرومیت یا مشکلاتی مثل بیکاری نباید مفهومی داشته باشد

محرومیت یا مشکلاتی مثل بیکاری نباید مفهومی داشته باشد ـ رئیسی در یاسوج گفت!


۲ماه از وعدهٔ یک میلیون مسکن می‌گذرد. طبق همین قرار بایستی تا امروز صدهزار مسکن ساخته می‌شد. از آن تاریخ تا امروز کدام بی‌پناه به مسکن رسیده؟


یک هم‌وطن از خرم‌آباد:


همین‌جور که مشاهده می‌کنید تمام دارایی این خانواده زیر آواره الآن کی می‌خواد پاسخگوی این همه ضرر واسه یک خانواده مستضعف ایرانی باشه اینه دولت آقای رئیسی اینه کمکشون؟ واقعاً ممنونیم از کمکشون.


آخوند رئیسی جلاد۶۷ ـ یاسوج نهم مهر۱۴۰۰:


باید کاری کرد که اینها رنج سرما و اینهارو امسال دیگه نداشته باشند یعنی کار خوبی هم انجام شده بعضی از خونه‌ها تا زیر سقف رسیده و بعضی هم آماده شده برای تحویل ولی به‌نظر من سرعت و شتاب بیشتری رو ضروری ما میدونیم در این رابطه


صحنه شکنجهٔ آن مادر زاهدانی که خانه‌اش ویران، بچه‌هایش آواره و خودش زیر چنگال مزدوران انتظامی نقش زمین می‌شود تصویر روشنی از حل مسکن به شیوه رئیسی جلاد است.


و این هم روش دیگری از حل مسکن به شیوهٔ جلاد


یک هم‌وطن: این خانه بنده خدا را خراب کردن سکته کرد، شهردار اومده بنده خدا سکته کرده صاحب این خونه سکته کرده...


روزنامه آرمان ـ ۳مهر


ما با فساد سازمان‌یافته مواجه هستیم که در درون قدرت حضور دارد. بالغ بر هفت میلیارد دلار از کشور خارج شده تا در کشور همسایه مسکن خریداری شود. این رقم تنها برای مسکن در یک کشور همسایه است.


کریم از دهگلان ـ ۹مهر:


رئیسی گفته دولتش سالی یک میلیون خانه می‌خواهد درست کنه بهش میگم تو فقط خانه مردم را خراب نکن یک میلیون خانه پیش کشت. ساخت و ساز که کار اینها نیست. اینها ۴۳سال کارشون ویران کردنه. کجای تاریخ حاکمان زورگو و دیکتاتور تونست حکومتش را ادامه بده که حالا رئیسی بخواهد این دیکتاتور رو پا برجا نگه داره؟ حقمون رو از حلقوم خامنه‌ای و رئیسی بیرون می‌کشیم با سرنگونی حکومت آخوندی به کمک ارتش آزادی و کانون شورشی قهرمان.



مطالب مرتبط


با حکم رئیسی جلاد ـ پاسدار رضایی وارد تیم اقتصادی دولت شد


لطفا به اشتراک بگذارید: