موشکاف ۱۳مهر۱۴۰۰ ـ آخوندا چهل ساله که مشغول خیمه شب بازی و معرکه گیری ان

آخوندا چهل ساله که مشغول خیمه شب بازی و معرکه گیری ان ـ موشکاف ۱۳مهر۱۴۰۰


موشکاف: رفقا سلام!...حال و احوالتون چطوره؟ تا جایی که به آخوندا برمیگرده چهل ساله که مشغول خیمه شب بازی و معرکه گیری ان. اما این دم آخری کار به جایی رسیده که خودشون هم از نمایشهای روحوضی خودشون به خنده می افتن. مثلا این وزیر بهداشت پاچه‌خوار خبیثی رو ملاحظه بفرمایید:


و مهمترین کاری که امروزه همه مردم ما شاهد اون هستن و دارن از ثمرات و بهره برداری می کنن تولید واکسنی هست که این واکسن رو همه مشتاق به استفاده از این واکسن هستن . واکسن برکت که بسیار موفق نه تنها در کشور بلکه در دنیا هست و با عزم جزم عزیزان به نتیجه رسیده و یکی از مهمترین واکسنهای ما هستش.


موشکاف: عجب! این یارو عین‌الله مین‌الله خالی بندیش همچین بود که هم خودش و هم ویروس کووید ۱۹ به خنده افتادن. بذارید یه عکس بهتون نشون بدم تا معنی اشتیاق مردم به واکسن برکت خوب روشن بشه:


این عکس حرفهای زیادی داره . چون همون طور که می‌بینید. تو صف برکت حتی یک نفر هم نیست، اما صف دو تا واکسن دیگه رو ببینین! به مسئول ثبت واکسنم گفتم داداش هر چی زدی، زدی، فقط برکت نزن... گفت دشمنت برکت بزنه!


موشکاف:‌ احتمالا اگه این عکس رو به آخوندا نشون بدی میگن اینقدر مردم مشتاق بودن و اینقدر واکسن برکت زدن که واکسن برکت تموم شد و به همین خاطر هم مجبور شدیم لاین برکت رو ببندیم. به روباه گفتن شاهدت کیه گفت دمبم. این عین الله مین‌الله مشنگ هم هیچکس رو پیدا نکرد، آخرش مجبور شد نوه اش رو بیاره جلوی دوربین و نمایش واکسن راه بندازه.


موشکاف: برو حاجی! برو داییتو بیچاره کن. عظما با اون عظماییش اومد بازوی ناقصش رو زد بالا جلوی دوربینا سوزن کاری کرد اما نتونست ملتو رنگ کنه اون وقت تو با سوزن زدن به نوه ت میخوای بازارگرمی کنی؟



مطالب مرتبط


موشکاف ۱۲مهر۱۴۰۰ ـ چاخان یارو عین‌اللهی و عبداللهیانو داشته باشین


پلمب شدن دفتر خامنه‌ای در باکو

لطفا به اشتراک بگذارید: