موشکاف ۱۴مهر۱۴۰۰ ـ سیدعلی وافور اره و اوره رو جمع کرد تا جفتک پرونی های ولایی بکنن

سیدعلی وافور چند روز پیش اره و اوره رو جمع کرد تا جفتک پرونی های ولایی بکنن ـ موشکاف ۱۴مهر۱۴۰۰


موشکاف: سلام دوستان! چی بگم آخه من؟ چی بگم از بزبیاریهای عظما؟ این سیدعلی وافور چند روز پیش اره و اوره رو جمع کرد تا جفتک پرونی های ولایی بکنن و به خیال خودشون اقتدار ولایت رو به رخ دشمنان بکشن. اسم این جنگولک بازی ها رو هم گذاشت رزمایش فاتحان خیبر!


در رزمایشی به نام فاتحان خیبر در منطقه عمومی شمال غرب کشور تیپهای رزمی و زرهی گروههای توپخانه پهپاد جنگ الکترونیک و مهندسی رزمی با پشتیبانی بالگردهای هوانیروز ارتش قدرت و اقتدار خود را به رخ دشمنان کشیدند.


موشکاف:‌ هاهاهاها....بعدش هم خود عظما با جسم ناقصش اومد جلو دوربین و به قمپزدرمانی پرداخت: اون کسانی که با توهم تکیه به دیگران با تکیه به دیگران گمان می کنند که امنیت خودشون رو می توانند تأمین کنند بدانند که سیلی این رو به زودی خواهند خورد.


موشکاف:‌ عظما فکر می کرد با این نمایشهای رو حوضی طرف مقابل جا میزنه و بحران مهار میشه. اما حواسش نبود که ورق چرخیده و خیلی وقته که کرک و پر ولایت ریخته:


رئیس جمهوری آذربایجان با رد بحث های مطرح شده درباره حضور اسرائیل در مناطق مرزی این کشور با ایران، گفته است ایران ادعاهای بی پایه درباره حضور اسرائیل در این منطقه مطرح کرده است اما اینجا نه کسی حضور دارد و نه ساختمانی برای اسکان افراد وجود دارد. من در مرز ارس هستم، ایران توضیح بدهد اسرائیل کجای این منطقه است؟


موشکاف:‌ قضیه به این حرفا ختم نشد و آذربایجان و ترکیه مانور مشترک هم برگزار کردن. این نشون داد که نقشه عظما نگرفته و طرف مقابل،‌ هارت و پورتهای عظی رو به دمپاییش هم حساب نکرده.



مطالب مرتبط


موشکاف ۱۳مهر۱۴۰۰ ـ آخوندا چهل ساله که مشغول خیمه شب بازی و معرکه گیری ان


ولایت مطلقه فقیه، آبشخور استبداد و بنیادگرایی

لطفا به اشتراک بگذارید: