آزاد کردن لااقل ۱۰میلیارد دلار بعنوان حسن نیت برای ادامه مذاکرات برجام

امیر عبداللهیان از آمریکا درخواست کرد: آزاد کردن لااقل ۱۰میلیارد دلار بعنوان حسن نیت برای ادامه مذاکرات برجام


به‌دنبال سوزوگداز امیر عبدالهیان وزیر خارجه رژیم آخوندی از بی‌حاصلی مذاکرات وین و گدایی ۱۰ میلیاردی از دولت بایدن برای آغاز دوباره مذاکرات؛ یک سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا با رد درخواست وزیر خارجه رژیم گفت: «در صورت درخواست بیشتر یا ارائه چیز کمتری از سوی ایران، این مذاکرات با موفقیت همراه نخواهند بود».


این سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا، در ادامه سخنان خود پیرامون صحبت‌های عبدالهیان که از تلویزیون رژیم پخش شده بود گفت: «دولت پرزیدنت بایدن در پیگیری مسیر دیپلماسی معنادار برای تحقق بازگشت متقابل به پیروی از برجام و رسیدگی به طیف کامل نگرانی‌های ما نسبت به ایران، صادق و ثابت قدم بوده است. این بهترین گزینه برای محدودکردن برنامه هسته‌یی ایران و فراهم کردن بستری برای رسیدگی به اقدامات بی‌ثبات‌کننده ایران است».


خاطر نشان می‌شود که حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجهٔ رژیم در یک برنامه تلویزیون حکومتی با سرخوردگی دربارهٔ بی‌حاصلی مذاکرات وین و این‌که طرف‌های مقابل پس از ۸ماه مذاکره، هیچ چیز کف دست رژیم نگذاشته‌اند، سوزوگداز کرد و گفت اگر آقای بایدن جدی است، ۱۰میلیارد دلار از پول‌های ما را آزاد کند و یک حرکتی کنند که ما بتوانیم بگوییم بایدن با ترامپ یک تفاوتی دارد.


مطالب مرتبط


فرمان می‌دهم قیمت دلار پایین بیاید ـ اوج دجالیت و توهم رئیسی جلاد


پاسخ وزارت‌ خارجه آمریکا به گدایی ۱۰میلیاردی امیرعبداللهیان از بایدن

لطفا به اشتراک بگذارید: