موشکاف ۱۷مهر۱۴۰۰ ـ خبیثی از همین حالا باید به فکر بهانه درس حسابی واسه جاخالی دادن باشه

خبیثی از همین حالا باید به فکر بهانه درس حسابی واسه جاخالی دادن باشه ـ موشکاف ۱۷مهر۱۴۰۰


موشکاف: سلام رفقا!‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ سلام دوستان. میزونین؟ دماغتون چاقه؟ ایشالا روزگار به کامتون.هاهاهاها. عرض کنم خدمتتون یارو خبیثی با نرفتنش به نیویورک واسه اجلاس سازمان ملل یه بار دماغ‌سوخته شد. حالا هم تو شیش و بشه که اسکاتلند و اجلاس آب و هوا رو با چه بهانه‌ای از سر بگذرونه. هاهاها. آخه اونجا هم شکایت و عدالت در انتظارشه.هاهاهاها. یارو از همین حالا باید به فکر بهانة درس حسابی واسه جاخالی دادن باشه.ههاهاها. اما عوضش تو ایران سفردرمانیاش به راس.هاهاهاها. سفردرمانیای تو خالی و پوشالی که حتی حاضر نیست تو جمع مردم حاضر بشه.هاهاهاها.


پیشاپیش باید از اینکه امکان برگزاری جلسات مردمی با حضور اقشار مختلف به دلیل شرایط کرونایی وجود نداره باید عذرخواهی کنم. انشاءالله در فرصت‌های آینده این امکان بوجود بیاد که بتونم در جمع‌ها و اجتماعات مردم بوشهر، شهرستانها باشم و از نزدیک هم نقطه نظرات مردم عزیز را بشنوم و هم به بررسی مسائل بپردازیم.


موشکاف: هاهاهاها. جون عظمات!هاهاهاها. بخاطر کرونا یا بخاطر اینکه وقتی مردم گیرت میارن حالتو جا میارن؟ هاهاهاها. یارو تجربة سفرای قبلی رو داره که نمیره تو مردم.هاهاهاها. همین جا هم داره خدا رو شکر میکنه که کرونا بود و بهونه کرد، چون واسش چیده بودن. ملاحظه بفرمایین که چطوری ازش استقبال می‌کنن. هاهاهاها.


دروغه دروغه
عدالت دروغه
استانداری، استانداری
کدوم عدالت؟


موشکاف: هاهاهاها. بعله، همه چی نظام دروغه. این سفردرمانیا هم دروغیه که یارو خبیثی مجبور میشه همین روزا مهر پایان بهش بزنه. هاهاها. آخه اگه خودش مهر پایان نزنه، مردم طوری مهر پایان بهش می زنن که حال خودش و عظما باهم جا بیاد.هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین که همین یه هفته پیش چطوری چپقشو چاق کردن.هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۱۶مهر۱۴۰۰ ـ تو نظام ولایت یه مسابقه‌ای هست به نام مسابقة چرت و پرت گویی


سفر درمانی و فوران خشم مردم

لطفا به اشتراک بگذارید: