موشکاف ۱۹مهر۱۴۰۰ ـ ترس و لرز این روزای نظام تماشا داره

ترس و لرز این روزای نظام تماشا داره ـ موشکاف ۱۹مهر۱۴۰۰


موشکاف: سلام و عرض ادب خدمت همة دوستان گل خودم. هاهاهاها. ایشالا که ایام به کام باشه و سالم و تندرست باشین. هاهاهاها. رفقا! ترس و لرز این روزای نظام تماشا داره این یاروها از استبل نظام دادشون رفته هوا که دیر بجنبیم، رپ‌ت‌پتینا!هاهاها.

مردم انتظار داشته و دارند که دولت سیزدهم، مخصوصاً رئیس‌جمهور بتوانند در کمترین زمان به این آشفته بازار قیمت‌ها سر و سامان دهند اما متأسفانه آنچه هر روز به قیمت‌ها افزوده می‌شود و مردم از این بابت دل آزرده‌اند.
امروز سفره های مردم شاهد پر کشیدن گوشت، مرغ، لبنیات تخم‌مرغ و میوه و امثالهم می باشد جناب آقای رئیسی هر طرحی دارید با رویکرد مدیریت گرانی کالاهای اساسی به‌صورت فوری و ضربتی اقدام کنید.


موشکاف: هاهاهاها. عظی فقط یه جا فوری و ضربتی عمل میکنه، اونم تو سرکوب و اعدامه، خبیثی رم واسّ همین آورده هاهاهاها. اما ملاحظه فرمودین؟ میگه گوشت و مرغ و لبنیات و تخم مرغ و میره و امثالهم از سفرة مردم پر کشیده. رفقا! به نظرتون تداوم این اوضاع نتیجه اش چی میشه؟



تداوم برخی مشکلات و مسائل از جمله معیشت مردم، بیکاری و مسکن، گرانیهای افسارگسیخته موجب دلسردی و یاس عده‌یی در داخل و سوء‌استفاده معاندین و بدخواهان نظام شده است
امروز ما با لشکر انبوه چند میلیون نفری جوانان بیکار در کشور مواجه هستیم این بزرگترین تهدید برای کشورمان قلمداد بشود .


موشکاف: هاهاهاها. لشکر جوانان بیکار! راست گفت ولی یه غلط داره! لشکر که چند میلیونی نمی‌شه. این ارتشه و ابر ارتشه
رفقا! حالا یه سوال! به نظرتون نظام ولایت این همه پول و پله رو چیکار می‌کنه؟ یه قلمشو دیروز واستون گفتم که میخوان واسه سگ و سیله‌هاشون تو لبنان نیروگاه بزنن و خرج تروریسمشون کنن، یه قلم دیگه اش هسته‌ای و بسته‌ای که بعد از سفر یارو خبیثی به بوشهر، واسه غنی سازی دور جدید ورداشتن. هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۱۸مهر۱۴۰۰ ـ خبیثی، این هفته هم سوار طیاره شد و رفت تو خط سفر درمانی و باید درمانی


ترس و سراسیمگی از تحولات منطقه در جمعه بازارهای خامنه‌ای، همزمان با مانور جنگی رژیم در مرز آذربایجان

لطفا به اشتراک بگذارید: