موشکاف ۲۰مهر۱۴۰۰ ـ یارو خبیثی جلو جلو دنده عقبو چاق کرد و از رفتن به اسکاتلند پشیمون شد

یارو خبیثی جلو جلو دنده عقبو چاق کرد و از رفتن به اسکاتلند پشیمون شد ـ موشکاف ۲۰مهر۱۴۰۰


موشکاف: سلام رفقا! سلام دوستان! گل باشین عمرتون عمر گل نباشه!هاهاهاها. عرضم به حضور انور عالی که یارو خبیثی جلو جلو دنده عقبو چاق کرد و یارو سخنگوی وزارت خارجه‌اش گفت خبیثی اسکاتلند برو نیست.هاهاهاها.


چون میدونست که اگه از این غلطا بکنه، حسابش با دادگاه و عدالته و می‌ترسه سر از هلفدونی دربیاره.هاهاهاها. حال این دردسرا رو نداره. البته همینجوری هم دردسراش کم نیست.هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین یارو چی میگه.هاهاهاها.


مشکل اول بحث کسری کالاهای اساسی بود


در بودجه ۱۴۰۰ چیزی به نام خرید گندم نداشتیم ولی واقعیتی که اتفاق افتاد در کشور ما این بود که ما این کسری را داشتیم
مشکل اساسی ما کسری بودجه است که دوستان هم بهش اشراف دارند در طول هشت سال گذشته ما یک رشد بی‌رویه در مصارف کشور داشتیم


موشکاف: هاهاهاها. بعله، مشکل اساسی نظام اینه که کفگیرش خورده ته دیگ.هاهاهاها. آخه همة پول و پله رو یا زدن به جیب یا اینکه فرستادن واسه تروریستاشون اینور و اونور خاورمیانه.هاهاهاها. ضمن اینکه عظی فلک زده به دلش صابون برجام ۲۰۱۵ رو زده بود اما دماغ سوخته شد.هاهاهاها. یه ریزه از ناامیدی‌های عظی و سگ و سیله‌هاشو داشته باشین.هاهاهاها.

به همین علت هم بنده عرض میکنم که برجام یک جسدی هست اما اینکه چرا اصرار داریم من فکر می کنم با توجه به اینکه تاکید در لغو همه تحریم ها هست


اصلا میز مذاکره ای وجود ندارد الان یعنی مذاکرات وین هم تا آخر اونها روی حرف های خودشان بودند


موشکاف: هاهاهاها. شربت‌مدار! تو که نمایندة عظمایی و میگی برجام جسده، پس چرا واپس نمی‌تمرگین و سه سوته از برجام بیرون نمی‌کشین؟ به خصوص حالا که شیخ فری و یارو ظریف هم پیژامه پوش شدن.هاهاها. چی شد اون دولت یه دست عظما پسند که به قول عظی برجامو آتیش بزنه؟ هاهاهاها. بعله، خانه‌نشینی بی‌بی از بی‌چادریست. درد بی درمون این بدبختا اونقده زیاده که به جسد برجام هم دخیل می‌بندن.هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین که درد اصلی نظام کجاست.هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۱۹مهر۱۴۰۰ ـ ترس و لرز این روزای نظام تماشا داره


پله پله در معنای لغو اجباریِ سفر رئیسی

لطفا به اشتراک بگذارید: