اوباش نظام ـ دوبله جنگ و دعوای باندی در نظام ولایت فقیه ـ خامنه‌ای

خامنه‌ای ـ دوبله جنگ و دعوای باندی در نظام ولایت فقیه ـ اوباش نظام


شنیدن کلمهٔ «بسیج» در فرهنگ عفن و نفرت‌برانگیز آخوندی، یادآور کاراکتری است که صفاتی مانند مزدوری، جنایت‌پذیری، لمپنیسیم، شلختگی و رسن بر پیشانی بستن را تداعی می‌کند و به کسانی گفته می‌شود که گشتاپوی دینی آنها را برای اهداف سرکوبگرانهٔ خود استخدام می‌کند. در جنگ ۸ساله با عراق، آنها جوجه پاسدارانی محسوب می‌شدند که فرماندهان سپاه برای مصارف ارزان قیمت مورد استفاده قرار می‌دادند. بعد از زهرخوران خمینی در جنگ ۸ساله با عراق، بسیجی‌ها برای مقابله با قیامهای مردمی به‌کار گرفته شدند.


آخوند احمد علم‌الهدی در سال۹۹ خواستگاه طبقاتی بسیج و نیز محل مصرف آن را لو داد و گفت: «بسیاری از جوانانی که به‌خاطر فقر و محرومیت اوباش محله شده بودند با کار فرهنگی درست و آشنا شدن با حضرت امام حسین، بسیجی محل شدند که جلو بسیاری از اغتشاشات را گرفتند» (همشهری آنلاین. ۱۷مهر۹۹).


پیش‌تر از او پاسدار حسین همدانی، از فرماندهان کشته شدهٔ سپاه در سوریه، این موضوع را با وضوح بیشتری لو داده بود:


«با کار اطلاعاتی اقدامی انجام دادیم که در تهران صدا کرد. ۵هزار نفر از کسانی که در آشوب‌ها حضور داشتند ولی در احزاب و جریانهای سیاسی حضور نداشتند، بلکه از اشرار و اراذل بودند را شناسایی کردیم و در منزل‌شان کنترلشان می‌کردیم. روزی که فراخوان می‌زدند این‌ها کنترل می‌شدند و اجازه نداشتند از خانه بیرون بیایند. بعد این‌ها را عضو گردان کردم. بعداً این سه گردان نشان دادند که اگر بخواهیم مجاهد تربیت کنیم باید چنین افرادی که با تیغ و قمه سروکار دارند را پای کار بیاوریم. یکی از این‌ها فردی بود به نام ستاری. این ستاری وقتی به جمعیت زد، جانباز ۷۰درصد شد و سال گذشته هم به‌شهادت رسید»



مطالب مرتبط


ترانه طنز ـ رئیسی در شانگهای


هیملر کاریکاتوری نظام با ادعای هشت میلیونی!

لطفا به اشتراک بگذارید: