مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس: بخاطر طرح صیانت ۲۰هزار فحش خوردم

بخاطر طرح صیانت ۲۰هزار فحش خوردم ! ـ مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس


آخوند آقاتهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ارتجاع روز ۶تیرماه، با اعتراف به شکست سیاست فیلترینگ در فضای مجازی گفت: «با فیلتر اینستاگرام راه به جایی نمی‌بریم».


وی با غیظ و درماندگی گفت: «ما در زمین بیگانگان بازی می‌کنیم و اگر با اینستاگرام کار کرده باشید می‌بینید که وقتی اسم قاسم سلیمانی را به‌کار ببرید، بلافاصله حذف می‌شوید. با فیلتر کردن هم راه به جایی نمی‌بریم و باید به سراغ ایجاد فضای مجازی خودمان برویم».


تاکنون با عناوین مشعشع و مردم‌فریب از ممیزی‌ها و کارگزاران دست‌اندرکار سانسور اظهارات مختلفی شنیده‌ایم؛ مانند: «اینترنت ملی یا بومی‌سازی اینترنت»! «مدیریت فضای مجازی»! «طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی»! و... این عناوین همگی بیانگر تقلای توتالیتاریسم آخوندی برای قفل و بست زدن بر آگاهی مردم و کشتار افکار مغایر با نظام ولایت فقیه است. این تقلا مراحل مختلفی را پیموده است. از ممنوع کردن نشریه و کتاب‌های نیروهای مترقی گرفته تا برپا کردن جشن کتاب‌سوزان؛ از انحصار رسانه و وابسته کردن رادیو تلویزیون به بیت خامنه‌ای تا ممنوع کردن ویدئو و مراسم له‌کردن دیش‌های ماهواره در زیر شنی نفربر، از قتل‌های زنجیره‌یی و کشتار نویسندگان گرفته تا دستکاری در کتاب‌های درسی و تحریف تاریخ معاصر ایران.


اقدمات این‌چنینی برای آن بوده و هست که حافظهٔ تاریخی ایران به نفع توتالیتاریسم آخوندی تغییر‌یافته و ایران در قرن بیست‌و‌یکم به ام‌القرای ارتجاع و بنیادگرایی تبدیل شود. گویی نه پیشینه‌یی داشته است، نه هویتی، نه اساطیر و افتخارات ملی و نه فرهنگ، زبان و ادبیات. این «از خود‌بیگانه‌سازی» و «بی‌هویت کردن»، به‌صورت رذیلانه و تحت پوش دفاع از اسلام، دین‌باوری و خداجویی تبلیغ و تحمیل می‌شود.



مطالب مرتبط


ای بسا خرقه که مستوجب آتش باشد


اعتراف آخوند آقاتهرانی به شکست سیاست فیلترینگ

لطفا به اشتراک بگذارید: