داغ‌ترین خبرهای هفته در قالب طنز ـ وارونه گویی نوچه‌های عظما برای در بردن خامنه‌ای

وارونه گویی نوچه‌های عظما برای در بردن خامنه‌ای ـ سوتیهای جدید رئیسی ـ خبر تو خبر


نگاهی طنز به وضعیت نظام ولایت فقیه


به یقین دروغگویی و وارونه نشان دادن حقایق برای بحران های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی درکشور به یکی از سیاست های راهبردی در دیکتاتوری ولی فقیه تبدیل شده است.


براین اساس آخوندهای حاکم که مهارت و ید طولایی در دغلبازی، ریا و تزویر دارند با بکارگیری چنین شیوه‌های مافیایی، تلاش میکنند تا بر واقعیات و وجود بحران های لاعلاج رژیم خاک پاشیده و بدین سان افکار عموم را از نا توانی، بی بضاعتی فکری و عقیدتی، سوء مدیریت، وجود فساد، غارت و چپاول منحرف نمایند.


تازه ترین برای این وضعیت مضحک ولی دردناک را می توان در سخنان نوروزی ولی فقیه مبنی براینکه گوئیا رژیم آخوندی اکنون در رتبه «هیجدم به لحاظ اقتصادی در دنیا» قرار دارد، بخوبی رویت نمود.


وی که خود اکنون به یکی از قهارترین دروغگویان عالم تبدیل شده در این سخنان از جمله گفته بود: «اقتصاد ایران در میان اقتصاد‌های برتر دنیا در رتبه هجدهم قرار دارد»!!


این جملات که به فاصله کوتاهی در درون جامعه دردمند ایران به بروز سیلی از طنز و لطیفه تبدیل گردید، به یقین نشان از وجود دستان خالی حکومتی است که در عالم واقع از گوبلز، وزیر تبلیغات در فاشیسم هیتلری نیز پیشی گرفته است.


گرچه خامنه ای در یک فضیحت دیگر به «سه، سه بار» یعنی «نه بار» با غلط‌کردم گویی، تلاش نمود تا بازتاب بسیار منفی این سخنان را بطریقی ماستمالی نماید، اما بقول قدیمی‌ها این عقب‌نشینی نه تنها «افاقه نکرد» بلکه وضع را حتی خرابتر نیز نمود.




مطالب مرتبط


خبر تو خبر ـ  داغترین خبرهای هفته در قالب طنز ـ فیلم بازی کردن رئیسی جلوی دوربین


لطفا به اشتراک بگذارید: