موشکاف ۱آبان۱۴۰۰ ـ اینبار خبیثی تو دوره‌گردی‌های هفتگیش رفته اردبیل. حالا واسه چی؟

اینبار خبیثی تو دوره‌گردی‌های هفتگیش رفته اردبیل. حالا واسه چی؟ ـ موشکاف ۱آبان۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام تقدیم به همة شما! سرتون بلند! دلتون شاد! و روزگارتون بر وفق مراد! هاهاهاها. عرضم به حضورتون که یارو خبیثی تو دوره‌گردی‌های هفتگیش رفته اردبیل. حالا واسه چی؟ واسه دیدن و شنیدن مردم؟ نخیر! عنایت بفرمایین.هاهاها.


برای بنده توفیق بسیاری است که در جمع مردم عزیزمان هستم و از همین تریبون هم عذرخواهی می‌کنم از مردم اردبیل که امکان زیارت اونها در اجتماعات شهری و مرکز استان وجود نداره فقط ما برخی از نمایندگان مردم استان رو می‌تونیم در این نشستها دیدار داشته باشیم و با توجه به مسئلة کرونایی امکان تشکیل این اجتماعات وجود نداره.


موشکاف: هاهاهاها. کرونا بهانه اس، یارو می‌ترسه بلایی که تو سفرای قبلی سرش اومد و صداها بالا گرفت و ملت علیه وعده‌های دروغش تظاهرات کردن، دوباره سرش بیاد.هاهاهاها. اما دم جوونای شیر اردبیل گرم و دست مریزاد که با شعارها و پلاکاردهای رئیسی برو گمشو ومرگ بررئیسی جلاد حال یارو رو خوب جا آوردن.هاهاهاها. از این که بگذریم یارو رفته واسه ایشالا درمانی. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین هاهاهاها.


هم صنایع تکیمیلی و هم چرخة تکمیل ارزش افزوده رو باید در اینجا دنبال کرد. انشاءالله بررسیهایی که انجام شده دوستان ما و کارشناسان
انشاءالله ما بتوانیم برای انشاءالله مدت کوتاه برنامه ای داشته باشیم و برای میان مدت نیز برنامه هایی که بتونه وضعیت کشاورزی اینجا رو انشاءالله متحول بکنه.


بتونه انشاءالله رونق بیش از پیشی مرحمت بکنه انشاءالله.
موشکاف: هاهاهاها. یارو تو هر سفرش با ایشالاها و ماشالاهاش، مرزای ایشالا درمانیو جابجا می‌کنه.هاهاها.


البته که هر چی ایشالا ماشالا گفته باد هواست. معنی ایشالا اینه که اگر اجرا نشد که نمیشه، خب خدا نخواسته.هاهاهاها. اما رفقا! دوران این سفردرمانیا و وعده درمانیا و این جنغولک بازیا گذشته. مردم این حرفا رو به دکمة کاپشنشونم نمی‌گیرن. هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۳۰مهر۱۴۰۰ ـ خبیثی یه چاخانی کرد روزنامه‌های نظام هم واسش دست گرفتن


سفر رئیس‌جمهور قتل‌عام به اردبیل؛ «مرگ بر رئیسی جلاد»، «مرگ برجلاد۶۷» و «رئیسی برو گمشو»

لطفا به اشتراک بگذارید: