موشکاف ۳آبان۱۴۰۰ ـ خبیثی در رابطه با وعده‌های انتخاباتیشون سر مسکن دبه درآوردن

خبیثی در رابطه با وعده‌های انتخاباتیشون سر مسکن دبه درآوردن ـ موشکاف ۳آبان۱۴۰۰


موشکاف: یه سلام گرم تقدیم به همة شما دوستان نازنین.هاهاهاها. دم همه‌تون گرم، زنده‌باشین ایشالا.هاهاهاها. عرض کنم خدمت سروران خودم که از قدیم گفتن: «از دبه کسی ضرر ندیده» یارو خبیثی و سگ و سیله‌هاش هم در رابطه با وعده‌های انتخاباتیشون سر مسکن دبه درآوردن.هاهاهاها.
رستم قاسمی – قرار نیست سالی یک میلیون
میخوام توضیح بدم که این یک میلیون مسکن ساختن معنیش این نیست که سال اول یک میلیون ساخته بشه، سال دوم یک میلیون ساخته بشه، شما این را می دانید که مسکن در کشور یک سال یک سال و نیم، بیش از یک سال و نیم طول می کشه.


موشکاف: هاهاهاها. میگن دروغگو فراموشکاره. یارو یادش رفته که خود خبیثی وعدة سالی یه میلیون مسکنو داد و گفت راهکار هم داریم.هاهاهاها. اون موقع یادش نبود که ساخت مسکن یه سال و نیم طول می‌کشه؟ یا این جدید کشف شده؟هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین هاهاهاها.
ما هم اعلام می‌کنیم انشاءالله ساخت مسکن رو که فکر می‌کنیم انشاءالله در چهار سال بشود، با محاسبه‌ای که کردیم، محاسبه اش را هم من گفتم تو مصاحبه که چطوری این حرفو می زنیم. چون این یک برنامه اس و هر برنامه‌ای یک راهکار کنارش داره. بدون راهکار نیست. اگه میگیم سالی یک میلیون مسکن در چهار سال چهار میلیون مسکن، کنارش راهکار داریم، میگیم این راهکارها برای تحقق این مسئله انجام میشه.


موشکاف: هاهاهاها از این گذشته، استبل نظام هم این وعدة یارو خبیثی رو مهر کرد و تبدیلش کرد به قانون. ملاحظه بفرمایین که اون تو چی نوشته:


دولت موظف است... تا در چهار سال نخست اجرای این قانون ، سالانه بطور متوسط حداقل یک میلیون واحد مسکونی در کشور... عرضه گردد.


موشکاف: هاهاهاهاها. اینم از قانون دوغکی‌شون.هاهاهاها. آخه هر کی تو کار ساخت و ساز و اقتصاد باشه، می‌فهمه که تموم این حرفایی که یارو خبیثی از همون اول زد، باد هوا بود.هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۱آبان۱۴۰۰ ـ اینبار خبیثی تو دوره‌گردی‌های هفتگیش رفته اردبیل. حالا واسه چی؟


رخداد ـ عقب‌نشینی رئیسی از ساخت مسکن

لطفا به اشتراک بگذارید: