وقتی سیاستمداری سوتی بدهد اعتماد به نفس خود را به تدریج از دست خواهد داد!

هشدار روزنامه اعتماد در رابطه با سوتی‌های رئیسی: وقتی سیاستمداری سوتی بدهد اعتماد به نفس خود را به تدریج از دست خواهد داد!


فضیحت پرت و پلاگویی جلاد۶۷ به قدری بالا گرفته که رسانه‌های حکومتی آن را به ضرر کل نظام ارزیابی کرده‌اند.


روزنامه حکومتی اعتماد سوم آبان درباره غلط های رئیسی نوشت: غلط‌های فاحش او در قرائت متن نشان می‌داد که او بر مفاهیم متن تسلطی ندارد. سوتی، سوتی می‌آورد. معنی این جمله آن است که وقتی سیاستمداری سوتی بدهد اعتماد به‌نفس خود را به تدریج از دست خواهد داد.


این رسانه رژیم افزود: (رئیسی) متعلق به کل نظام است و سوتی‌های او در بیشتر رسانه‌های جهانی و بین‌المللی بازتاب می‌یابد.


سایت حکومتی اقتصاد‌نیوز رژیم سوم آبان نیز تحت عنوان «پس‌لرزه گافهای ادامه‌دار رئیسی» نوشت: تأثیرات بازتابهای رسانه‌یی سوتی‌ها بر شخصیت روحی و روانی خود سیاستمدار می‌تواند به حدی سنگین باشد که بر تصمیم‌گیریهای او اثری منفی بر جای بگذارد.


یادآوری می‌شود روزنامه حکومتی همدلی در مقاله‌ای به تاریخ چهارشنبه ۲۸مهر با اشاره به سخنرانیهای رئیسی جلاد و غلطها و اشتباهات بیشمار در میان آنها و بازتاب گسترده آن در فضای مجازی به‌عنوان طنز؛ آنرا به تمسخر گرفت.


روزنامه حکومتی همدلی در قسمتی از مقاله خود درباره سخنرانیهای رئیسی جلاد می‌نویسد: «سخنرانی‌هایی که خطاهای کلامی زیادی دارد. او گاهی جملاتی به کار می‌برد که خیلی معنای خاصی نمی‌دهد. هر بار که او کلمه‌ای را اشتباه می‌گوید خیلی سریع در فضای مجازی دست به دست می‌شود و بخشی از محتواها را به خود اختصاص می‌دهد. همین هم باعث شد وقتی سخنرانی ضبط شده او برای اجلاس سالانه سازمان ملل پخش شود بسیاری به این نکته تأکید کنند که احتمالاً او خیلی سخنرانی خوبی نداشته چون فیلم نهایی بارها بریده شده بود. در کنار این‌ها او بارها کلماتی را اشتباه به کار برده است».
همدلی در پایان مقاله خود با اشاره به سخنرانی رئیس‌جمهور جلاد خامنه‌ای می‌نویسد: «او روز سه‌شنبه در آیین گشایش سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی سخنرانی کرد. او در این سخنرانی، "شیخ محمدسعید رمضان البوطی" را "شیخ طوطی" خواند. فیلم سخنان او خیلی سریع در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد».



مطالب مرتبط


خامنه‌ای رهبران طالبان را مسئولان محترم کنونی افغانستان خواند!


بالا‌گرفتن فضیحت پرت و پلاگویی رئیسی جلاد۶۷

لطفا به اشتراک بگذارید: