فامیل بازی در شهرداری تهران: زاکانی دامادش را در پست مشاور خود منتصب کرد!

زاکانی دامادش را در پست مشاور خود منتصب کرد! ـ فامیل بازی در شهرداری تهران


علیرضا رضا زاکانی که طی چند سال گذشته جانماز به‌اصطلاح پاکدستی آب می‌کشید، و در جریان جنگ باندی با دولت آخوند حسن روحانی و باند مغلوب مواردی از فساد و فامیل‌بازی آنها را رو می‌کرد، هنوز از گرده راه نرسیده در منصب شهردار تهران دامادش را در یک «پست نان وآب‌دار» شهرداری گمارده است.


رسانه‌های باند مغلوب از او نقل کرده‌اند که ادعا کرده داماد گرامی بدون این‌که جیره و مواجبی از شهرداری بگیرد و یا این‌که بهره‌ای از رانت‌های آن ببرد، به قصد قربت کار می‌کند و اجر جزیلش را از جای دیگری می‌گیرد.


پاسدارسالاری و فامیل بازی در دولت آخوند رئیسی جلاد را روزنامه حکومتی آفتاب یزد «مشکل عظما» نامید و نوشت: «در کنار انتقادها و اعتراضها به انتصاب داماد زاکانی در شهرداری تهران آن هم در یک پست نان و آب دار (!) این نکته را لطفاً مدنظر داشته باشید که این موضوع اولاً محدود به شهرداری تهران نمی‌شود، مشکل ریشه‌یی است و ارتباطی به این نهاد و آن نهاد و یا این جریان و یا آن جریان ندارد. هر جا که ثروتی و قدرتی جمع شده از این ویژه و رانت خواریها وجود دارد و هر جریانی که قدرتی کسب می‌کند ابتدا به فکر آن است که نزدیکان خود را سر و سامانی دهد» (آفتاب یزد ۵آبان ۲۴۰۰).


روزنامه حکومتی همدلی هم «دولت فراجناحی» رئیسی را «باند سالار» نامیده و در مورد گماشته شدن عناصر باند خامنه‌ای در رأس مقامات بالا و میانی دولتی نوشت: «. علیرضا زاکانی، شهردار فعلی تهران خود از منتقدان دو آتشه بود که حالا خودش در رسانه‌ها و توسط این یا آن چهره اصلاح‌طلب درباره انتصابات فامیلی‌اش سخن گفته می‌شود. درباره ابراهیم رئیسی نیز از انتصابات گروه‌سالارانه به شایسته‌سالاری سخن به میان آمده است. زاکانی پیش از رفتن به شهرداری اعلام کرده بود که دوران «فامیل‌بازی» و «رفیق‌بازی» در شهرداری تهران به پایان رسیده، اما چیزی نگذشت که اولین «فامیل‌بازی» خودش نقل محافل رسانه‌ها شد»


مطالب مرتبط


دختر مهدوی کنی: پدرم می‌گفت اگر چلوکباب هم می‌خورید برای خدا بخورید!


انتصابهای فامیلی و باندی در دولت «جوان حزب‌اللهی»

لطفا به اشتراک بگذارید: