سامانه هوشمند سوخت و آگهی‌های دیجیتالی هک شدند

دستگاه امنیت سایبری نظام بار دیگر زیر علامت سوال: سامانه هوشمند سوخت و آگهی‌های دیجیتالی هک شدند


خامنه‌ای و سرتاپای نظام ولایت، بار دیگر در آبان سخت لرزیدند! آن‌قدر که روزنامه‌های نظام از «سرگیجهٔ بنزینی!» نام بردند (پیام ما-۶ آبان).


از ظهر چهارم آبان خبر اختلال در سامانهٔ بنزین در سراسر کشور، رژیم را دچار بحرانی شدید کرد که کماکان ادامه دارد. امروز خامنه‌ای رئیسی جلاد را سراسیمه به وزارت نفت فرستاد که هشدار دهد: «دشمن به‌دنبال ایجاد فتنه است، خودتان را برای مقابله آماده و ایمن کنید!». پاسدار وحیدی، وزیر کشور کابینهٔ رئیسی جلاد هم قسم و آیه می‌خورد که «مردم به‌شایعات توجه نکنند، هیچ برنامه‌یی برای گرانی بنزین وجود ندارد!». اوجی وزیر نفت رژیم هم می‌گوید: «بنده به جد تکذیب می‌کنم، بحث افزایش قیمت نداریم!».


اما داستان چیست؟


دو تابلو متصور دربارهٔ از کار افتادن سامانهٔ بنزین وجود دارد:


تابلو اول: آنطور که خود سران و کارگزاران رژیم می‌گویند «قرائن نشان می‌دهد که یک حملهٔ گستردهٔ (سایبری) بوده است» (فیروزآبادی، سرکردهٔ شورای فضای مجازی رژیم).


اگر این‌گونه باشد، نشان می‌دهد تا کجا ساختار نظام ولایت پوسیده و سوراخ است. به‌ویژه وقتی به‌اعتراف خودشان این سامانه در مداربسته (داخلی) بوده و به شبکهٔ جهانی اینترنت وصل نیست؛ پس نشان می‌دهد پای عنصر نفوذی، آن هم در سطوح بالای حکومتی (که به این سامانه‌های حساس دسترسی دارند) در میان است. این موضوع پس از زنجیره‌یی از انفجار‌ها در حساس‌ترین مراکز هسته‌یی رژیم، کشتن فخری‌زاده در پایتخت و ربودن اسناد فوق سری هسته‌یی نظام توسط سرویس‌های خارجی، بیش‌از‌پیش پرده از این واقعیت بر می‌دارد که پدیدهٔ نفوذی در ابعاد غیرقابل تصور، تا حساس‌ترین مناصب رژیم گسترش یافته است. دود و دم‌ها و خالی‌بندی‌هایی مانند این‌که «هیچ هدفی خارج از دید شبکهٴ پدافند نظام نیست»



مطالب مرتبط


فامیل بازی در شهرداری تهران: زاکانی دامادش را در پست مشاور خود منتصب کرد!


بحران سامانهٔ بنزین؛ معنی این همه وحشت

لطفا به اشتراک بگذارید: