موشکاف ۸آبان۱۴۰۰ ـ داستان هک شبکه داخلی بنزین چارستون نظامو برده رو ویبره

داستان هک شبکه داخلی بنزین چارستون نظامو برده رو ویبره ـ موشکاف ۸آبان۱۴۰۰


موشکاف: سلام به دوستان و رفقا! فدایی دارین! قربون همه تون برم! هاهاهاها. ایشالا که تن و بدنتون سالم و روحیه‌هاتون سرشار باشه. هاهاهاها. عارضم به حضورتون که این داستان هک شبکة داخلی بنزین آنچنان چارستون نظامو برده رو ویبره که واقعاً تماشا داره!.هاهاهاها.


دشمن دست به یک توطئه زد با یک تجاوز سایبری به سامانه هوشمند توزیع بنزین بنزین و توزیع بنزین را دچار مشکل کرد که خود یک شورشی در مردم به وجود بیاید این قضیه ادامه پیدا کند پمپ های بنزین تحت فشار قرار بگیرد مردم برای خودروهایشان وسیله سوخت نداشته باشند به یک بحران اجتماعی مبدل شود.
جلسه نشست وزرای خارجه کشورهای همسایه را آقای رئیس جمهور رها کرد و رفت توی پمپ بنزین خودش ایستاد!! از نزدیک نظارت کرد!
موشکاف: هاهاهاها. یکی نیست به این شیخک دبنگ بگه که خبیثی با رفتن به پمپ بنزین مثلاً چه غلطی کرد یا چه غلطی می‌خواست بکنه.هاهاهاها. تو این هیر ویر اون پاسدار رستم وزیر نفت چنان به عز و جز افتاده بود و قسم و آیه که ما نمی‌خوایم بنزینو گرون کنیم.هاهاهاها. حالا ترس این یکی رو داشته باشین. هاهاها.


دشمن خواب آشفته بزرگتری دیده بود دشمن هدفش این بود که مملکت را بهم بریزد قضایای سال۸۸ و قضایای سال گذشته را زنده کند
توجه داشته باشیم که این جنگ به شکل دیگه ادامه داره حملات سایبری نه دفعه اولش بود نه دفعه آخرش آنچه که اونها از این مسایل می‌خواهند این است که مردم را به خیابان بریزند انقلاب را خاتمه بدهند


موشکاف: هاهاهاها. اینقدر جوش نزن! خاتمة نظام دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره.هاهاهاها. اما رفقا! ترکیب واژه‌های آبان و بنزین، چنان ترس و لرزی واسه نظام داره که به این زودی تموم نمیشه.هاهاهاها.


دوباره آبان، دوباره بنزین، دوباره شلوغی و این‌بار در صف‌های طولانی جلو پمپ‌بنزین‌ها و دوباره احتمالا خبرهای ناخوش.



مطالب مرتبط


موشکاف ۷آبان۱۴۰۰ ـ یارو خبیثی دست‌پاچه و ترسون و لرزون رفت تو یه پمپ بنزین


حمله به سامانه سوخت و نگرانی از قیام سراسری

لطفا به اشتراک بگذارید: