موشکاف ۹آبان۱۴۰۰ ـ پس‌لرزه‌های هک سیستم بنزین نظام، هنوز گوروم گوروم می‌کنه

پس‌لرزه‌های زلزله‌ای که هک سیستم بنزین نظام ایجاد کرد، هنوز تو نظام گوروم گوروم می‌کنه ـ موشکاف ۹آبان۱۴۰۰


موشکاف: سلام رفقا! سلام دوستان! حال و احوالتون چطوره؟ رو به راهین؟ ایشالا که شاد و سرحال باشین.هاهاهاها. عرضم به حضورتون که پس‌لرزه‌های زلزله‌ای که هک سیستم بنزین نظام ایجاد کرد، هنوز تو نظام گوروم گوروم می‌کنه.ههاهاها. حسابی نظامو برده رو ویبره.هاهاهاها.


این ایام شما شاهد بودید که دشمنان ما برای ایجاد یک التهاب جدید و آشوب جدید در سامانه سوخت کشور اختلال ایجاد کردند و برای ساعاتی مردم را دچار بحران کردند اینها امید داشتند که مثل بعضی از حوادث و پدیده‌هایی که قبلاً اتفاق افتاده بود مردم واکنشی تلخ برای نظام و شیرین برای دشمن از خودشان نشان بدهند


موشکاف: هاهاهاها. یارو میگه ساعاتی!هاهاهاها. گلابی! هنوزم که هنوزه بعد از ۵، ۶روز نتونستین از زیر بار قضیه کمر راست کنین.هاهاها.


ما دیروز ۱۵۰۰ تا رو متصل کردیم به سیستم سامانه و نهایتاً اعمال سهمیه بندی انجام شده، از دیشب هم تا امروز، ما ۱۵۲۰ اقدام بارگذاری رو انجام دادیم، اما به علت قطع سیستم‌های ارتباطی تونستیم ۶۲۸ تا ارتباط برقرار بشه و نهایتاً در حال حاضر ۲۱۰۰ جایگاه هست که امکان بارگیری و سوخت به صورت سهمیه‌بندی وجود داره...


موشکاف: هاهاهاها. ملاحظه فرمودین؟ تازه! اولا اینا بی عرضه تر از این حرفان که بعد از ۵، ۶روز قضیه رو حل کنن، ثانیاً این جوری که پیداست ضربه هم سنگین تر این حرفا بوده. هاهاها. یارو وزیر نفتشون از ترس جوش آوردن مردم صحبت از سهمیة جبرانی کرده.هاهاهاها. حالا باقی نمایشای جمعة نظامو داشته باشین که همه‌شون رو ویبره‌ان.هاهاهاها.


ما باید بصیرت داشته باشیم و فریب دشمن را نخوریم ، برای نمونه به مسئله بنزین نگاه کنید که حمله سایبری کردند و تمامی جایگاههای که هوشمند هستند را مورد حمله قراردادند ، و از طرف دیگر گفتند میخواهند بنزین را گران کنند ،میخواهند در مملکت آشوب ایجاد کنند.
موشکاف: هاهاهاها. دارم به این فکر می‌کنم که بعد این قضیه، حال و روز یارو خبیثی و اونای دیگه که واقعا می‌خواستن بنزینو گرون کنن چطوریه.هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۸آبان۱۴۰۰ ـ داستان هک شبکه داخلی بنزین چارستون نظامو برده رو ویبره


ادامه بحران عرضه بنزین با گذشت شش روز از حمله سایبری

لطفا به اشتراک بگذارید: