ناخواسته: صافی گلپایگانی با یک جمله سر تا پای نظام را به جان هم انداخت

صافی گلپایگانی با یک جمله سر تا پای نظام را به جان هم انداخت ـ ناخواسته ـ ۱۰آبان۱۴۰۰


به‌دنبال حملات باند خامنه‌ای - رئیسی به آخوند صافی گلپایگانی که در دیدار با پاسدار قالیباف خواستار مذاکره برای رفع تحریم‌ها شده بود و متقابلا اعتراضات رسانه‌ها و آخوندهای باند مغلوب نظام به این حملات، آخوند محمد جعفر منتظری دادستان کل رژیم از پیگیری موضوع توسط دادسرای ویژه روحانیت خبر داد و اعلام کرد: شرایط عمومی کشور به‌گونه‌یی است که باید دامنه این مسایل خیلی زود جمع شود و نباید التهاب مسایل اجتماعی افزوده شود.


در حملات باند خامنه‌ای – رئیسی به صافی گلپایگانی، سایت رجانیوز نزدیک به پاسدار سعید جلیلی با اشاره به اظهارات صافی گلپایگانی مبنی بر مذاکره برای رفع تحریم‌ها، نوشت: هشت سال مذاکره و بازی با سند ننگین برجام هیچ حاصل برای سفر مردم نداشت اما امروز پس از هشت سال سخنان ناصواب را از زبان یک مرجع می‌شنویم».


از سوی دیگر، روزنامه حکومتی مردم‌سالاری زیر عنوان «نوبت تخریب به مراجع رسید»، درباره این قبیل حملات باند خامنه‌ای- رئیسی نوشت: «این‌که این افراد انتظار دارند مراجع را حداقل در امور سیاسی مقلد جریانهای منفعت‌طلب سیاسی کنند امر عجیبی نیست... . . آنچه عجیب است این است که این افراد مانعی در برابر خود نمی‌بینند و در عرصه سیاست ایران فعال مایشاء هستند و این روزها هم اختیارشان بیش‌از‌پیش شده است!».




مطالب مرتبط


رئیسی گفت: اقتصاد ایران نیاز به جراحی دارد


دادستان کل رژیم در پی حملات به آخوند صافی گلپایگانی: شرایط عمومی کشور به‌گونه‌یی است که باید دامنه این مسایل خیلی زود جمع شود

لطفا به اشتراک بگذارید: