انیمیشن ـ طناب بورس

طناب بورس ـ انیمیشن


نگاهی به وضعیت خراب نظام آخوندی


تماس تلفنی یک خانم هم‌وطن با سازمان بورس: به‌خدا ما گناه داریم مارو گروگان گرفتین اونجا؟ حاصل یه عمر زندگیمون‌رو جمع کردیم گذاشتیم اونجا از پشت سر برای ما خنجر کشیدین این رسمشه؟ بعد می‌گین یزیدیها بد بودن امام حسین رو دعوت کردن و خنجر گذاشتن بیخ گلوی امام حسین شما هم همین کار رو کردین.


محسن علیزاده عضو ناظر مجلس خامنه‌ای در شورای عالی بورس: متأسفانه در دولت سیزدهم هم ما شاهد تغییر نیستیم این به این دلیل است که همه اینها فقط در حد یک شعار مانده.


محمدقصیم عثمانی کارشناس اقتصادی رژیم ـ ۹آبان: دولت می‌خواسته تأمین مالی بکند شاخص را به یک حدی رساندند و بر اساس قیمتهای بالا سهم خودشان را به مردم فروختند و از بازار پول را خارج کردند


مجری: کی این کار را کرده؟‌


عثمانی: دولت یک همچین غولی وقتی در بازار وجود دارد خب یک تکان بخورد سهامداران ریز می‌افتند.


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس خامنه‌ای ـ ۱۱آبان: در طول ماه‌های اخیر ۷۰میلیارد دلار از سرمایه‌های مردم در بورس از بین رفته است.


تماس تلفنی یک خانم هم‌وطن با سازمان بورس: من گناه کردم کل سرمایه زندگیمو آوردم تو اون خراب شده سرمایه‌گذاری کردم الآن باید سرزنش خانواده‌ام‌ رو بشنوم زندگیم از هم بپاشه هیچ‌کس هم جوابگو نباشه؟ مگه نگفتن همه چیزتونو به بورس بسپرین سپردیم این بود رسمش؟


لارگانی در مجلس آخوندی ـ ۹آبان ۱۴۰۰: بورس قتلگاه مردم شده.



مطالب مرتبط


سفرهای ریس ریس ـ انیمیشن فینیتو


رخداد ـ رئیسی و قتلگاه بورس

لطفا به اشتراک بگذارید: