برنامه آفساید ـ  همه سوتی‌های فیلم تبلیغاتی ربودن نفتکش توسط سپاه

همه سوتی‌های فیلم تبلیغاتی ربودن نفتکش توسط سپاه ـ برنامه آفساید


جنجال و دود و دم مسخرهٔ رژیم در شب ۱۳آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی! همراه با ادعای یک عملیات پیچیدهٔ چندوجهی! و توقیف آرتیستی یک کشتی آمریکایی برای روحیه دادن به مزدوران وحشت‌زده از بالا گرفتن بحران و خطر جنگ و درگیری نظامی
به روز کردن و نشان دادن فیلم یک ماه پیش تحت عنوان پیروزی دلاورمردان نیروی دریایی سپاه بر ناوگان آمریکایی!


همزمان با سالگرد روز گروگانگیری در ۱۳ آبان۱۳۵۸ که ترفند دجالگرانهٔ ضدامپریالیستی خمینی و شرکاء برای تصویب قانون اساسی ولایت فقیه در رفراندم ۱۲آذر ۵۸ بود، از صبح چهارشنبه ۱۲آبان۱۴۰۰ رسانه‌های رژیم به‌طور همآهنگ و با هیاهو و جنجال بسیار، اعلام کردند تا ساعتی دیگر خبری افتخار‌آفرین از اقتدار دلاور مردان ترسان نظام پخش خواهند کرد.


ساعتی بعد رژیم بدون ذکر زمان و مشخصات، فتوحات تاریخ در رفتهٔ خود را به‌گونه‌یی آرتیستی به خورد بسیجیان و پاسداران نظام داد تا وحشت مزدوران را از بالا‌گرفتن بحران و خطر جنگ و درگیری نظامی تسکین دهد.


خبرگزاری رویترز ۱۲آبان نوشت: تکذیب مقامات آمریکایی: گزارش رژیم ایران نادرست است و هیچ تلاشی از سوی آمریکا برای توقیف یک نفتکش در کار نبوده است.


دو مقام آمریکایی به آسوشیتدپرس گفتند رژیم ایران از ۱۰روز پیش در ۲۴اکتبر (۲ آبان) یک نفتکش با پرچم ویتنام را ضبط کرده است.



مطالب مرتبط


برنامه آفساید ـ  نگاهی به وعده های رئیسی بعد از ۱۰۰ روز


جنجال و دود و دم مسخرهٔ رژیم همراه با ادعای یک عملیات پیچیدهٔ چندوجهی! و توقیف آرتیستی یک کشتی آمریکایی


لطفا به اشتراک بگذارید: