موشکاف ۲۵آبان۱۴۰۰ ـ وقتی آبان میشه، نظام ولایت میره رو ویبره

وقتی آبان میشه، نظام ولایت میره رو ویبره ـ موشکاف ۲۵آبان۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام تقدیم به همة دوستان با صفا و با مرام! وجودتونو گل بارون! ایشالا سرحال و شاد باشین!هاهاهاها. عرض کنم خدمتتون که وقتی آبان میشه، نظام ولایت میره رو ویبره. آخه آبان واسه نظام جیزه!هاهاهاها. اما این یارو آخوند نوروزی، گاف کرد و یه چرندیاتی راجع به قیام آبان گفت و بلا گفت.هاهاهاها. از سر تا پای نظام به لرزه افتاد که چه غلطی بود کردی!هاهاهاها.


شوخی باشد هم زشت است آقای نماینده!


یکی از آن‌هایی که به مردم شلیک کرد من بودم، ما کُشتیم. حالا چه کسی می‌خواهد ما را محاکمه کند؟! طرف آمده بانک را آتش زده است و ما هم او را کُشتیم. چه کسی را می‌خواهید محاکمه کنید؟ این را نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس می‌گوید .. نوروزی ... در پایان صحبت‌هایش می‌گوید که «شوخی کردم». اما شوخی آن هم قشنگ نیست بماند که قبیح هم هست در آن ماجرا، "دِمای مسلمین" - ولو به فرمایش شما، بانک آتش زده باشند - برزمین ریخته شده است.


موشکاف: هاهاهاها. یارو مسئول کمیسیون قضایی استبل نظامه‌ها! از رو این یارو می‌تونین حدس بزنین که چه جونورایی تو استبل نظامن. هاهاهاها. رفقا! این موجودی که این حرفا رو زده، از طرفدارای دو آتیشة فیلترینگ هم هست. یه چرت و چولاهایی هم سر جنایت سپاه واسه ساقط کردن هواپیمای اوکراینی گفته بود. یعنی میخوام بگم یارو کلا یه فاز عقبه و حالیش نیست تو این اوضاع و احوالی که نظام داره، وقت این جنغولک بازیا نیست و واسش گرون تموم میشه.هاهاهاها.


نمک بر زخم آبان


برخی مسئولان ...برخلاف الزامات وحدت ملی – نمکی نیز بر این زخم ملی می‌پاشند. روز گذشته مصاحبه یک نماینده مجلس دراین‌باره شوک‌آور بود؛ ... بیش و پیش از آن دل خانواده‌های قربانیان را به درد آورد.



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۴آبان۱۴۰۰ ـ خبیثی واسه کمبود بودجه‌اش لایحة دو فوریتی رو داد به استبل نظام


قیام آبان، یک نقطهٔ عطف در جنبش مقاومت ایران

لطفا به اشتراک بگذارید: