اقتدار الاغی ـ سیاست نعل وارونه به سبک کدخدا ـ انیمیشن فینیتو

انیمیشن فینیتو ـ اقتدار الاغی ـ سیاست نعل وارونه به سبک کدخدا


به‌دنبال ترکیدن بادکنک تبلیغات رژیم و سپاه پاسداران درباره ربودن کشتی و درگیری با نیروهای آمریکایی که از سوی پنتاگون به‌کلی ساختگی و دروغ توصیف شد، فضیحت این ماجرا در رسانه‌های رژیم بالا گرفته است.


روزنامه حکومتی شرق روز ۱۵آبان به‌نقل از وبسایت تانکرترکز که محموله‌های نفتی را ردیابی می‌کند نوشت: نفت‌کش ویتنامی که هیچ ارتباطی با ایالات متحده ندارد، وظیفه داشت نفت خام ایران را به چین منتقل کند، اما از سوی چین رد شد و به کشور [مبدأ] بازگشت. این نفت‌کش در تاریخ ۲۴/۲۵ اکتبر در کنار گشت نیروی دریایی آمریکا حرکت کرد و سپس از سوی سپاه به ایران هدایت شد».


این روزنامه حکومتی افزود: چین به بهانه‌هایی مانند تخلفات زیست‌محیطی یا تحریم‌ها، به برخی نفت‌کش‌های ما اجازه تخلیه نمی‌دهد و در نهایت برخی از آنها مجبور به بازگشتن به سمت آب‌های ایران می‌شوند.


روزنامه حکومتی همدلی به تاریخ ۱۵آبان نیز نوشت: خبر ربایش نفت‌کش ویتنامی بعد از قریب ۱۰روز و دقیقاً یک روز قبل از ۱۳آبان، رسانه‌یی شد. همین نوع خبررسانی بحثهای مختلفی درباره انگیزه‌ها مطرح کرده و تأثیرات بعدی این کار بر مذاکرات هسته‌یی ایران و غرب، به بحث گذاشته شده است... این روزنامه حکومتی با اعتراف به سود سرسام‌آور باندهای حکومتی از قاچاق نفت افزود: اگر بیست میلیارد دلار، هزینه دور زدن تحریم‌ها باشد، قطعاً این مبلغ بسیار بالا میان شرکای ایرانی و خارجی دور زنندگان تحریم، تقسیم می‌شود.



مطالب مرتبط


هزار فامیل و پارتی بازی ـ انیمیشن فینیتو


اذعان آخوندها به ترکیدن بادکنک قدرت‌نمایی پوشالی و عملیات خیالی توقیف کشتی در دریا!

لطفا به اشتراک بگذارید: