موشکاف ۲آذر۱۴۰۰ ـ سلام و درود جانانه به همة قیام آفرینان شهرکرد و همچنین اصفهان

سلام و درود جانانه به همة قیام آفرینان شهرکرد و همچنین اصفهان ـ موشکاف ۲آذر۱۴۰۰


موشکاف: سلام رفقا! سلام و درود جانانه به همة قیام آفرینان شهرکرد و همچنین اصفهان. از زن و مرد و پیر و جوون که تو این چن روزه خواب عظما رو پریشون کردن. هاهاهاها.
گوینده: گروهی از مردم شهر کرد امروز هم برای حقابه آب تجمع داشتند تجمع کنندگان که شمار آنهابه ۷۰۰تا ۸۰۰ نفر میرسید


موشکاف: هاهاهاها. تو خیابون جای سوزن انداختن نبود بعد یارو میگه ۷۰۰- ۸۰۰ نفر. هاهاهاها. برو یارو! برو عظماتو سیاه کن! شعارا رو داشته باشین تا یه ریزه دستتون بیاد که چن نفر بودن.هاهاهاها.


بختیاری می میرد ذلت نمی پذیرد
مسئولین بی‌غیرت آبو بردن به غارت
مرگ بر مافیا
وای اگر ایل ما برنو به دست بگیرد
موشکاف: هاهاهاها. جانمی جان! برنو! هاهاهاها. عظی! گولة برنو دوس داری؟ هاهاهاها. البته تو کارخونه‌ها و صنایع این پاسدار ماسدارا که آب مردمو بالا کشیدن، برنو نمی‌سازن، به فرمودة عظما، تو کار موشک و هسته‌ای و اینجور چیزان که مبادا عمامة عظما رو بپرونن.هاهاهاها. جالب اینه که این بی‌حیاها آب ملتو بالا کشیدن، بعد میگن تقصیر آسمون بود که نبارید! تقصیر خشکسالی بود، اما حتی کارشناسای نظام هم چاخانشونو رو می‌کنن.هاهاهاها.

میزان بارش سالیانه در کشور های خاورمیانه حتی نسبت به کشور ایران پایین تر هست اما ما شاهد مدیریت منابع آب در این کشورها هستیم به نحوی که از بحران آب عبور کردند
موشکاف: هاهاهاها. رفقا! به نظرتون مشکل فقط آبه؟ یعنی اگه عظی و پاسدار ماسدارا کوتاه بیان و چارتا کارخونه رو تعطیل کنن، مسئلة نظام حل میشه و دیگه از قیام و شعار و برنو خبری نیست؟ همه چی میشه گل و بلبل؟هاهاهاها.


شیوه‌ای که اگر امروز در بحث پیگیری حقابه از شهری به شهر دیگر و از استانی به استان دیگر سرایت می‌کند یا در پیگیری حقوق صنفی از جامعه کارگری به جامعه فرهنگیان یا کادر درمان منتقل می‌شود، به‌زودی دیگر قشرها و طیف‌های اجتماعی را نیز در بحث‌های مورد نیازشان به مطالبه‌گری ترغیب خواهد کرد. … روش و سبک مدیریت دستوری و پشت‌میزنشینی دیگر پاسخگوی جامعه پرسشگر نخواهد بود.
موشکاف: هاهاهاها. رفقا! به نظرتون چرا خبیثی نمیاد اصفهان و شهرکرد تا با چارتا باید و ایشالا و ماشالا، مسئلة آبو حل کنه؟هاهاهاها. چرا عظی و خبیثی لالمونی گرفتن؟هاهاهاها. آخه مسئلة نظام که آب نیست، مسئله اینه که عظی و خبیثی در آیینة این قیامها و این جمعیت و این شعارها ، رپ‌ت‌پتو شدن خودشونو می‌بینن. به قول معروف اصل نظام نشانه‌اس.هاهاهاها. بیشتر از اینشم تو راهه.هاهاهاها. مرحمت زیاد.



مطالب مرتبط


موشکاف ۳۰آبان۱۴۰۰ ـ کشاورزا و مردم اصفهان  به رژیم ضرب شست نشون دادن و اون قیام رو برپا کردن


همبستگی کانون‌های شورشی با مردم بپا خاسته شهرکرد، اصفهان و دومین سالگرد قیام آبان۹۸

لطفا به اشتراک بگذارید: