وطن امروز : امیدوارتر شده‌ام؛...رئیسی و چشم انداز آینده نظام!

امیدوارتر شده‌ام؛...رئیسی و چشم انداز آینده نظام! ـ وطن امروز


آخوند رئیسی که ظرف دو ماه و نیم گذشته نتوانسته گرهی از مشکلات لاینحل رژیم به‌ویژه در پهنه اقتصادی باز کند، برای توجیه این شکست هر بار توپ را در زمین دولت قبلی می‌اندازد.


از جمله در شیراز گفت: «بدون شرح» دولت را در چنین وضعیتی تحویل گرفتیم»، در اردبیل هم در جمع آخوندهای نظام موسوم به نخبگان گفت: «اگر چه در ابتدای کار با وضعیتی که دولت را تحویل گرفتیم، با مشکلات جدی مواجه هستیم اما قصد نداریم این دغدغه‌ها را به مردم منتقل کنیم» (سایت ریاست‌جمهوری ۳۰مهر ۱۴۰۰).


اما واقعیت این است دولت جلادان به ریاست آخوند رئیسی هم مانند دولت شیادان به ریاست آخوند حسن روحانی دولت ورشکسته‌ای است و بحران اقتصادی رژیم را تشدید کرده است.


روزنامه حکومتی آفتاب یزد نوشت: «بعد از گذشت هفتاد و هشت روز از آغاز به کار، ریاست جمهوری؛ - هم‌چنان ارزش پول کشور، به‌شدت در حال تنزل و ذخایر ارزی در حال کاهش است. در بخش انرژی سرمایه‌گذاری نشده است، در فقدان سرمایه‌گذاری و تحریم‌های ایالات متحده آمریکا درآمد کافی برای اقتصاد ملی ایجاد نشده است».


آخوند رئیسی فکر می‌کرد با باید گفتن و دستور درمانی پوچ می‌تواند مشکلات و بحرانهای گریبانگیر نظام را حل کند، لذا از روزی که به منصب ریاست‌جمهوری رسید شیوه باید درمانی را در پش گرفت که باید چنین و چنان شود و...



مطالب مرتبط


وطن امروز:منطق الطیر روحانی ؛…نشانه صداقت آخوندی ، اطلاعاتی ، پاسداری!


نتیجهٔ معکوس «شعار و احکام دستوری» آخوند رئیسی


لطفا به اشتراک بگذارید: