موشکاف ۵آذر۱۴۰۰ ـ سلام به مردم اصفهان که تا همینجای کار بدجوری عمامه عظما رو پریشون کردن

سلام به مردم اصفهان که تا همینجای کار بدجوری عمامه عظما رو پریشون کردن ـ موشکاف ۵آذر۱۴۰۰


موشکاف: سلام به رفقای با مرام خودم! سلام به مردم باصفای اصفهان که تا همینجای کار بدجوری عمامه عظما رو پریشون کردن. یادتونه اولش اون معاون اول دزد رئیسی چه فیلمی بازی می کرد؟


مخبر: من ابتدا باید جدی تشکر کنم از بصیرت و وفاداری مردم عزیز و غیور اصفهانی که همیشه همینطور بوده. در جنگ همینطور بوده که الحمدلله همیشه وفادار بودن. مشکلات آب بوده به شکلی که آقای رئیس جمهور ظرف یک ماه گذشته دوبار شورای عالی آب رو برگزار کردند.


موشکاف:‌ بله! عظمای شاخ شکسته فکر می کرد با این ادا و اطوارها میتونه حق اصفهانو بخوره و یه آب هم روش اما وقتی دید مردم اصفهان وایستادن و کوتاه بیان نیستن نمایشنامه قبلی رو گذاشت کنار و رفت سراغ یه نمایشنامه جدید.


پایان اجتماع کشاورزان اصفهان


در پی انتشار بیانیه صنف کشاورزان مبنی بر پایان اجتماع و تخلیه چادر‌ها در صبح روز چهارشنبه، سوم آذر، عده‌ای از افراد فرصت طلب، مانع از برچیدن چادر‌ها توسط کشاورزان شدند.به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ در ساعت ۳بامداد امروز پنجشنبه ، افرادی سودجو چادر‌ها را آتش زدند که با ورود نیروی انتظامی تعدادی از آنان دستگیر شدند.


موشکاف:‌ ‌چی شد؟‌کشاورزان بیانیه دادن برای پایان اجتماع؟ بعد افراد سودجو اومدن چادر آتیش زدن؟ بعد نیروی انتظامی اومد افراد سودجو رو دستگیر کرد؟ آخه این جنگولک بازیا چیه؟ فکر کردید عصر تیر کمونه؟ بابا کشاورزا خودشون موبایل دارن فیلم می گیرن. حرف میزنن. بیا این هم فیلمش.


مردم:‌ چادر کشاورزا آتیش زدن نیروی انتظامی. خدا لعنت کنه بنیانش رو. همه چی رو آتیش زدن بی ناموسها.


موشکاف:‌ تازه اینکه همه حرف نیست. ببینید عظما چقدر ترسیده که بعد نیروی انتظامی، شهرداری رو هم آورده تو زاینده رود تا تمام آثار تحصن رو از بین ببره:‌


مردم : مامورای شهردای که اومدن جمع می کنن یک لیوان کاغذی هم نمیذارن که مشخص نشه اینجا کسی وجود داشته.


موشکاف: حالا شاید سئوالتون بشه که نقش رئیسی تو این داستان چیه؟ هیچی از یه طرف برای ول کردن سگهای نیروی انتظامی تو زاینده رود نقشه می کشه از اون طرف با ایشالا درمانی از این سناریوهای آبدوغ خیاری اجرا می کنه:‌


من ده تا استان تا حالا رفتم تو این هشتاد و چهار پنج روزی که دولت کارش شروع شده اگر بگویم بدون استثنا در هر استان رفتم صدای مردم بلند بود نسبت به مسئله آب مبالغه نکردم به شما تقریبا هر استانی که رفتم دیدم سخنران ها نمایندگان مردم همه شان مسئله آب را مطرح کردند



مطالب مرتبط


موشکاف ۳آذر۱۴۰۰ ـ اوضاع نظام حسابی درب و داغونه


نمای روز – اصفهان برای آب و آزادی باید آتش به‌پا کرد

لطفا به اشتراک بگذارید: