موشکاف ۶آذر۱۴۰۰ ـ هزار سلام به مردم اصفهان. دست مریزاد! دم همتون گرم

هزار سلام به مردم اصفهان. دست مریزاد! دم همتون گرم ـ موشکاف ۶آذر۱۴۰۰


موشکاف:‌ سلام به شما دوستان باصفا و با مرام و هزار سلام به مردم اصفهان. دست مریزاد! دم همتون گرم! اونچنان دماری از روزگار عظما درآوردید که خودش هم نمیدونه چه خاکی به سر و عمامه اش بریزه. ببینید امام جمعه سیلی خورده اش چه واق واقی می کنه هاهاها
اما این را گفتیم ادامه این کارها منافقین وارد می‌شوند افراد منافق می‌آیند در کار خوب همین امروز آمدند


عزیز کشاورز حرفت را که می‌زدی میرفتی! هی نگویید ما بگوییم باریکلا کشاورزان این‌که گفته شد وقتی یک تظاهرات یک جا بماند جایی که ما می‌بینیم دشمنان داخلی داریم و دنبال فرصت می گردند حرفت را زدی فهمیدند


خوب ادامه آن چرا چرا باید امروز البته امروز آنها نیستند امروز دیگر قطعاً گروه نفاق هستند


موشکاف:‌ ملاحظه کردید؟ قشنگ دست عظما رو رو می کنه. میگه اولش برای کشاورزا کف زدیم تا آب رو ماستمالی کنیم و بفرستیمشون به خونه هاشون اما بعد دیدیم که این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست و اصفهانیها دنبال براندازی ان. ای بنازم به اصفهانی ها که صدای تی وی ریش رو هم در آوردن:


پس از پایان تجمع کشاورزان در روز گذشته از صبح امروز در حالیکه تعدادی از مردم اصفهان در بستر رودخانه تجمع کرده بودند تعداد اندکی با شعارهای تند و از جمله بر ضد صدا و سیما با پلیس درگیر شدند.


هاهاهاها...بر ضد صدا و سیما که سهله. بابای صدا و سیما که عظما باشه رو هم درآوردن.آهای تی وی ریش! می‌خوای بگی آدم شدی؟ اگه راست میگی اینا رو پخش کن!


مرگ بر خامنه ای از اول تا آخر


خلاصه باید به این عظی مفلوک و گردن شکسته گفت بدجوری زهوارت در رفته. هر سناریویی که نوشتی و هر بامبولی که درآوردی به دست مردم اصفهان باطل شد. حالا تو موندی و یه ایران که تشنه آب و آزادیه. از هر طرف که بری و هر جک و جونوری رو هم که تو خیابونا بیاری باز حریف ملت نمیشی. ای عظمای بی ریشه! پاسخ تو آتیشه! مرحمت زیاد دوستان.



مطالب مرتبط


موشکاف ۵آذر۱۴۰۰ ـ سلام به مردم اصفهان که تا همینجای کار بدجوری عمامه عظما رو پریشون کردن


نمای روز - اصفهان - خیزش گسلهای اجتماعی و ترس نظام

لطفا به اشتراک بگذارید: