موشکاف ۷آذر۱۴۰۰ ـ این دست و پا زدنهای عظما تو تله اتمی داره به جاهای باریک می‌کشه

این دست و پا زدنهای عظما تو تله اتمی داره به جاهای باریک می‌کشه ـ موشکاف ۷آذر۱۴۰۰


موشکاف: سلام به همه رفقای عزیز خودم. آقا این دست و پا زدنهای عظما تو تله اتمی داره به جاهای باریک می کشه. چند روز پیش مدیر کل آژانس بین المللی اتمی رفت تهران و آخوندا تا دلتون بخواد ورجه وورجه دیپلماتیک کردن. بعد هم توی کنفرانس خبری اون یارو پاسدار اسلامی هر چاخانی دلش خواست از قول گروسی گفت و یه چنین کمدی استندآپی اجرا کرد:


اسلامی : مطلب مهمی را که آقای گروسی امروز باز چندین بار در گفتگوی خودشان و در ملاقات بیان کردند این است که هیچ انحرافی در برنامه های هسته ای ایران مشاهده نکردند و ایران طبق معاهدات و طبق ضوابط فعالیتهای هسته ای اش در حال انجام است


موشکاف: یکی نیست به این پاسدار قالتاق بگه تو رئیس انرژی اتمی آخوندایی یا سخنگوی گروسی؟ گروسی خودش اونجا وایستاده، زبونم داره، اگه بخواد حرف میزنه دیگه این وسط تو کیشمیشی؟ آخه لاکردار نمیگی فردا برمیگرده اون وقت حرف اصلیش رو میزنه بعد همه تون ضایع میشین؟ بفرما! روزنامه های خودشون هم مجبور شدن حرف گروسی رو منعکس کنن و عظما رو سکه یه پول کنن.


رافائل گروسی بعد از این سفر برخلاف اظهارات اسلامی که از توافق درباره گفت‌وگو خبر داده بود، از بی‌نتیجه ماندن گفت‌وگوها گفته است. طبیعتا در گزارش خود نیز همین را لحاظ کرده و می‌گوید با جمهوری اسلامی در بحث ترتیبات نظارتی مشمول بر فعال کردن دوربین‌ها توافق نکرده است.


موشکاف:‌ حالا همه این کله معلق زدنا یه طرف، تلاش اون یارو کمالوندی برای ماله کشی همین فضاحت هم یه طرف. عوض کردن حرف گروسی تو کنفرانس خبری کم بود این یکی داره از راه دور هم حرفهای گروسی رو عوض می کنه:


کمالوندی: قرار شد آقای گروسی وقتی بر میگرده بگه مذاکرات ناتمام مانده و قراره ادامه پیدا بکنه. کلمه‌ای رو ایشون به کار بردن پادمانی هستن. معنیش اینه که شروع شده اما به پایان نرسیده قرار بود کلمه نگاتیو رو هم بذارن که یعنی به دلایل منفی ادامه پیدا نکرده که رسانه ها هم شیطنت کردند و نوشتند که بی نتیجه بوده.



مطالب مرتبط


موشکاف ۶آذر۱۴۰۰ ـ هزار سلام به مردم اصفهان. دست مریزاد! دم همتون گرم


خبرگزاری فرانسه: گزینه‌های آمریکا زمانیکه مذاکرات اتمی با ایران از سر گرفته شود

لطفا به اشتراک بگذارید: