موشکاف ۸آذر۱۴۰۰ ـ پاسدار یوسف نوری در اصطبل ولایت بعنوان وزیر آموزش و پرورش تأیید شد

پاسدار یوسف نوری در اصطبل ولایت بعنوان وزیر آموزش و پرورش تأیید شد ـ موشکاف ۸آذر۱۴۰۰


موشکاف:‌ سلام به همه شما دوستان عزیز و با مرام موشکاف! امروز بالأخره بعد از کلی کش و قوس یه پاسدار چفیه به گردن به نام یوسف نوری از طرف آخوند خبیثی به عنوان وزیر آموزش و پرورش رفت به استبل ولایت و جک و جونورهای مجلسی رژیم هم بهش رأی اعتماد دادن.


یوسف نوری: در شرایط فعلی فقط ۶۰ درصد از دانش آموزان در سامانه شاد فعال هستند و شماری از دانش آموزان از تحصیل باز مانده اند این بازماندگان از تحصیل که شمارشان در دوره پس از کرونا افزایش یافته است باید هرچه سریعتر به فرایند تربیت باز گردند.


موشکاف:‌ عجب اعترافی! یعنی چهل درصد بچه های این مملکت نمیتونن تحصیل کنن و به گفته این پاسدار به تعدادشون هم اضافه میشه. بگذریم که آمار واقعی خیلی بیشتر از این حرفاست. اما حالا این که این یارو میخواد با باید درمانی دانش آموزان رو به فرایند تربیت برگردونه منظورش از فرایند تربیت چیه؟ الگوش چیه؟ چه غلطی میخواد بکنه؟


یوسف نوری: ما نیازمند یک الگوی تربیتی هستیم و این الگوی تربیتی را رهبری معظم انقلاب به ما نشان داد که فرمودند سلیمانی عزیز نمونه برجسته‌ای از تربیت شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود.


موشکاف:‌ د د دی دی دی! وزیر که پاسدار باشه الگوی تربیتیش هم میشه یه دژخیم آدمکش دیگه. عظما یه قاسم سلیمانی داشت که اون هم ترکید حالا این دنبال الگوسازی از روی قاسم ترکیده است. حالا اگه سئوالتون شده که الگوی تربیتی عظما و قاسم سلیمانی چه محصولی میده بیرون اینجا رو نگاه کنید:


رئیسی: جمهوری اسلامی ایران علاوه بر جدیت در همکاری در این حوزه‌ها، آماده است برنامه‌های آموزشی حوزه نفت و گاز برای کشورهای عضو اکو را توسعه دهد. همچنین علاقمند هستیم پروژه‌های انتقال آب به کشورهای متقاضی از جمله جمهوری اسلامی ایران در دستور کار سازمان اکو قرار گیرد.


موشکاف:‌ البته این آخوند خبیثی فارسی بلد نیست و کلاً زبون آدمیزاد سرش نمی‌شه اما از این جماعت هیچی بعید نیست. اینایی که دریای خزر رو فروختن به روس، خلیج فارسو فروختن به چین و یک میلیون رأس دام رو هم صادر کردن، در حالی که صدای العطش مردم از همه جا بلنده الباقیه آب ایران رو هم بفروشن به کشورهای اکو تا عمامه بر سر آخوندها پریشون نشود، ایران ما از پریشونی نجات پیدا نکند و ایران نشود.تا فردا مرحمت شما زیاد.



مطالب مرتبط


موشکاف ۷آذر۱۴۰۰ ـ این دست و پا زدنهای عظما تو تله اتمی داره به جاهای باریک می‌کشه


معنای گماشتن پاسدار نوری به وزارت آموزش و پرورش

لطفا به اشتراک بگذارید: