از این چیزا توی ایران پیش میاد: معاون وزیر ورزش یک کلینیک ترک گناه در ۴۰ روز باز کرده!

معاون وزیر ورزش یک کلینیک ترک گناه در ۴۰ روز باز کرده! ـ از این چیزا توی ایران پیش میاد ـ ۱۱آذر۱۴۰۰


صبح امروز مجلس ارتجاع به پاسدار یوسف نوری به‌عنوان وزیر آموزش و پرورش رئیسی رأی اعتماد داد. وی که از دهه۶۰ در سپاه پاسداران بوده نقش فعالی در فرستادن کودکان و دانش‌آموزان به روی میدانهای مین داشته است و به‌نظر می‌رسد این تنها ربط محتوایی این پاسدار جنایتکار با آموزش و پرورش است. وی هم‌چنین سال‌ها از مدیران بنیادهای غارت و چپاول سپاه، موسوم به قرارگاه خاتم‌الانبیاء و بنیاد شهید و ایثارگران بوده است.


نماینده رژیم از نیشابور در جلسه علنی امروز فاش کرد که انتصاب نوری از قبل مشخص شده است. وی خطاب به نوری گفت: «مجلس تصمیم گرفته که به شما رأی دهد».


پاسدار نوری در سخنرانی خود در مجلس گفت: آموزش و پرورش را باید به مدرسه تربیتی قاسم سلیمانی تبدیل کنیم و دانش آموزی ولایی تربیت کنیم و افزود شورای عالی آموزش و پرورش «در برابر نفوذ سند ۲۰۳۰ کاملاً منفعل عمل کرد، سرکردگان سند آموزشی ۲۰۳۰ در ایران که تعداد بسیار معدودی هستند باید بدانند که جایی در آموزش و پرورش نخواهند داشت».


با انتصاب پاسدار نوری به وزارت آموزش و پرورش، تعداد پاسداران و عوامل نیروی قدس در کابینه رئیسی به ۱۳نفر بالغ می‌شود، شامل ۹ وزیر (وزرای کشور، امور خارجه، راه و شهرسازی، گردشگری، نیرو، ورزش، علوم، بهداشت و آموزش و پرورش) و ۴تن از معاونان او (پاسداران رضایی، حسینی، اسلامی و قریشی).



مطالب مرتبط


مطبوعات حکومتی نوشتند: چشم اقتصاد ایران به مذاکرات وین!


انتصاب پاسدار یوسف نوری در پست وزارت آموزش و پرورش

لطفا به اشتراک بگذارید: