دزدی به سبک کدخدا ـ انیمیشن فینیتو

انیمیشن فینیتو ـ دزدی به سبک کدخدا


تلویزیون شبکه یک۷ آذر ۱۴۰۰ از ناپدید شدن ۶۰میلیون دلار ارز ۴۲۰۰تومانی برای واردات کره «توسط یک شرکت لبنی مشهور» که «بیش از ۶۰میلیون دلار ۴۲۰۰تومانی دریافت کرده اما کره وارد نکرده» خبر داد.


با وجود این‌که این دزدی آشکار از پول مردم ماهها است برملا شده اما قضاییه آخوندی ماجرای این دزدی را علنی نکرده، چرا که مدیر و اعضای هیأت مدیره «شرکت لبنی مشهور» سر در آخور دزدی نهادینه شده در حاکمیت ولایت فقیه دارند.


آخوند جواد نیک‌بین عضو مجلس ارتجاع از کاشمر به یک قلم کلاهبرداری ۸۰میلیون دلاری از آستان رضوی وابسته به بیت خامنه‌ای به بهانه واردات لاستیک خبر داد و گفت» قرار بود در سال۹۸ «در مقابل تخصیص ۸۰میلیون دلار ارز ۴۲۰۰تومانی، لاستیک به کشور وارد کند اما به تعهدات خود عمل نکرد... ابهامات حقوقی متن قرارداد اعم از مجهول نگه‌داشتن مبلغ کل معامله و نیز تعیین ثالثی به‌عنوان ضامن عملاً راه فرار را باز گذاشته است» (خبرگزاری تسنیم ۸آذر ۱۴۰۰).


غارت اموال ملت در رژیم آخوندی آن‌چنان نهادینه است که سردمداران آن نمی‌توانند ادعا کنند که با دستگیری تعدادی از عوامل دست چندم و انگشت نما کردن آنها به‌اصطلاح با فساد مبارزه می‌کنند.


ضمن این‌که دستگیری گاه و بیگاه این عوامل به‌معنای این است که فساد هم‌چنان باقی است و موریانه‌وار تمامی ارکان حاکمیت را فراگرفته است. .



مطالب مرتبط


آب تو قنات نیست دیگه ـ انیمیشن فینیتو


«ثروت‌های افسانه‌ای» و «قصرهای پرتجمل» آن روی سکه فقر مردم

لطفا به اشتراک بگذارید: