طنز صدا گذاری ـ رئیسی در اجلاس اکو

رئیسی در اجلاس اکو ـ طنز صدا گذاری


آخوند جلاد رئیسی؛ رئیس‌جمهور خامنه‌ای که به‌دلیل بی‌سوادی توانایی ایراد یک سخنرانی معمولی را هم ندارد در آخرین خزعبلاتی که به زبان راند باز هم مورد تمسخر باند مغلوب واقع شد.


روزنامه حکومتی همدلی وابسته به باند مغلوب در مقاله‌ای به تاریخ دوشنبه ۸آذر نوشت: «رئیسی تابه‌حال به‌خاطر نوع صحبت کردنش بارها سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است. گاهی او جملاتی را در میان سخنرانی‌های خود یا صحبت با افراد به کار می‌گیرد که معنا و مفهوم خاصی نمی‌دهد.


دیروز رئیسی در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اقتصادی (اکو) سخنرانی می‌کرد دوباره به‌خاطر سخنانش به دردسر افتاد. رئیسی از یک متن از پیش تهیه‌شده استفاده می‌کرد ولی با این‌حال سخنان منتشر شده او با حاشیه‌هایی همراه شد. طبق آن متن اولیه‌ای که در رسانه‌ها از او منتشر شده دقیقاً معلوم نیست که منظور رئیسی این است که آب از ایران منتقل شود یا به ایران انتقال یابد».


مقاله در ادامه با اشاره به قمپوز در کردنهای این آخوند جلاد نوشت: «تأکید رئیسی بر انتقال تجربه ایران در حوزه امنیت سایبری هم واکنش برانگیز شد چرا که طی سال‌های اخیر ایران تحت شدیدترین حملات سایبری بوده و در سال جدید هکرها چندین بار توانستند تأسیسات مهم ایران را از کار بیندازند».



مطالب مرتبط


صداگذاری ـ دیدار به جهنم حاج قاسم


خزعبلات رئیسی جلاد در اجلاس سران اکو و تمسخر باند مغلوب

لطفا به اشتراک بگذارید: