موشکاف ۲۲آذر۱۴۰۰ ـ  عظمای شاخ شکسته بعد از مدتها خفقون گرفتن به ناگهان سر و عمامه اش پیدا شد

عظمای شاخ شکسته بعد از مدتها خفقون گرفتن به ناگهان سر و عمامه اش پیدا شد ـ موشکاف ۲۲آذر۱۴۰۰


موشکاف:‌ سلام و صد سلام به رفقای همیشگی خودم. جونم براتون بگه که عظمای شاخ شکسته بعد از مدتها خفقون گرفتن به ناگهان سر و عمامه اش پیدا شد و به بهونه روز پرستار یه برای بسیجیای گیج و ویج، ذکر مصیبت نظام رو خوند.


خامنه ای: شما روایت کنید حقایق جامعه خودتان و کشور خودتان را و انقلاب خودتان را شما اگر روایت نکنید دشمن روایت میکند شما اگر انقلاب را روایت نکنید دشمن روایت میکند شما اگر حادثه دفاع مقدس را روایت نکنید دشمن روایت میکند هر جور دلش میخواهد توجیه میکند دروغ میگه ۱۸۰ درجه گاهی خلاف واقع جای ظالم و مظلوم را عوض میکند !


موشکاف:‌ هاهاها. یعنی الآن مشکل تو روایته؟آخه ولی فقیه پیزوری! مگه تو این چهل سال، مسجد و منبر و محراب، لشگر آخوندهای هفت خط جمعه و شنبه، آموزش و پرورش، رادیو تلویزیون و روزنامه و شب نامه و هر چی که فکرشو بکنی مگه دست شما حروم لقمه‌ها نبود؟ اما اصل قضیه اینه که کسی برای روایتهای دروغ شما تره هم خورد نمی کنه. حالا ببینید درباره پرستارا چی میگه؟ دیکتاتور و ولی فقیه نظامه اما ژست اپوزیسیون می گیره.


خامنه ای :‌بطور مشخص یکی از مطالبات اینها تعرفه گذاری خدمات پرستاری ست که البته این مطالبه اصلی ست بنده قبلا هم سال گذشته هم همین را گفتم رویش تاکید هم کردم خب متاسفانه اون کسانی که باید بکنند نکردند!! قانون تعرفه گذاری از سال ۸۶ تهیه شده یعنی تقریبا ۱۴ سال این قانون بود بدون اینکه آئینامه هایش تنظیم بشه تهیه بشه خب چرا؟‌ من اصرار دارم وزارت بهداشت همین مسئله تعرفه را در این دولت دنبال کند بطور جدی یکی درخواست مهم پرستاران است یک مطالبه واقعی ست.


موشکاف: هاهاها... عظما! خودتی! شنیدی؟ خودتی! حروم لقمه! مگه با بچه طرفی؟! کی جلو این قانونو گرفته بود؟ مگه آدمای تو نبودن که با باتوم و شوکر جواب پرستارا رو دادن؟ حقوق پرستارا رو کی هپلی هپو می کنه؟ این چند هزار پرستار چرا مهاجرت کردن؟!... اما همه این دجالبازیا و سیاه بازیا به کنار! سئوال اصلی اینه که عظما چرا درباره برجام و مذاکرات و بحران آب و سرکوب و کور کردن کشاورزای اصفهان لالمونی گرفتی؟ جوابش رو از خود عظی نه، از روزنامه هاش بخونین:


کشورمان در تاریک‌ترین نقطه مدیریت اقتصادی گرفتار شده و فرصت آزمون و خطای دوباره را از تصمیم‌گیران ربوده است.
موشکاف: بله! وضعیت عظما این روزا خیلی تاریکه. واسه همین هم هست که آرد به دهن گرفته و لام تا کام حرفی نمی زنه. این عظمای درب و داغون خوب میدونه که ته خطه و از هر طرف که بره بن بسته. چهارچرخ ولایت هواس و با عمامه داره میره تو سطل خاکروبه. هاهاها. مرحمت زیاد.



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۱آذر۱۴۰۰ ـ  دیروز آخوند خبیثی مشتی از جک و جونورهای نظام رو دور خودش جمع کرد


اعترافهای ناگزیر و فرار به جلو وقیحانه خامنه‌ای، مسئول اصلی ستم و پایمال کردن حقوق پرستاران ایران

لطفا به اشتراک بگذارید: