موشکاف ۷دی۱۴۰۰ ـ  این بودجه بدجور وبال گردن و جسم ناقص عظما شده

این بودجه بدجور وبال گردن و جسم ناقص عظما شده ـ موشکاف ۷دی۱۴۰۰


موشکاف: سلام عرض می‌‌کنم خدمت همه دوستای عزیز موشکاف،‌ خیلی مخلصم و امیدوارم خوب و خوب باشین.
این بودجه بدجور وبال گردن و جسم ناقص عظما شده، هر کار می‌کنه این زهرماری رو به خورد سگ و سیله‌هاش بده، نمیشه، آخه این بودجه نیست که،‌یه سر هم بندی هشلهفه، این اراذل و اوباش نظام هم هول ورشون داشته که بابا این کارا همه‌مون رو به فنا می‌ده، نه این که دلشون واسه کسی سوخته باشه، از سرنوشت «قذافی‌طور»ِ خودشون قالب تهی کردن، عظی هم که بدون سرکوب و غارتگری مرگش حتمیه!


اینو داشته باشین تا عرض کنم خدمتتون:‌
آخوند ذوالنوری، مجلس ارتجاع ۵ دی ۱۴۰۰ : حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی واقعاً تبعات سنگینی برای مردم داره ما بیاییم عرضه خودمان را در نظارت در توزیع نهاده‌های دامی و کنترل بازار انجام بدهیم تبعات و زحمتش خیلی کمتر از این است که ما بیاییم ارز ۴۲۰۰ ی را حذف کنیم تحمل و کشش واقعاً در جامعه وجود نداره


موشکاف: هاهاها این یارو جانی اطلاعاتی نگران کشش جامعه اس! می‌ترسه حتی اسم خیزش و قیام و قضایای آبان۹۸ رو ببره. هاهاها
خب حالا این یکی رو داشته باشین که در استبل نظام، چطور جنگ باندهای مافایایی رو سر بودجه آفتابی می‌کنه.


ولی‌الله فرزانه، مجلس ارتجاع ۵ دی ۱۴۰۰: آقای رئیس‌جمهور آنچه که کشور را دچار مشکل نموده است و استانها را با هم درگیر کرده است دخالت عالی مقامان اجرایی و ایجاد سازوکارهای چانه‌زنی در بودجه‌ها است باید به عرض برسانم که مکانیسم بودجه سال۱۴۰۱ به‌نحوی ست که قدرت چانه‌زنی را چند برابر کرده است. متأسفانه ارتقا میانگین شاخصها در تهیه و تنظیم بودجه به‌ویژه بودجه سال۱۴۰۱ جایگاهی ندارد.


موشکاف:‌ هاهاها توجه فرمودین صاف صاف می‌‌گه بابا این لایحه مایحه بودجه پشمای گوسفند حسنک هم نیست، اما نق و نوقای سگ و سیله‌های عظما واسه چیه؟ خودشون اینطوری می‌گن:


روزنامه حکومتی ابتکار- ۶ دی‌ماه ۱۴۰۰
جهش فشارهای تورمی، سیل گرانی و افزایش بحران تامین معیشت که از پیامدهای اجتناب‌ناپذیر هر جراحی بزرگی است و با تدابیری مانند افزایش مختصر یارانه‌ها و تخصیص بسته‌های معیشتی ناچیز، درمان‌پذیر نیست، احتمال به مخاطره افکندن امنیت ملی را... تقویت می‌کند... باید امیدوار باشیم... تا چنین روزگاری را هرگز تجربه نکنیم و درگیر آن گرداب تلخ احتمالی نشویم.


موشکاف:‌ د‌ِد‌ِد‌ِی‌د‌ِی‌د‌ِی، درگیر اون گرداب شدی، فقط یه کم گرمی حالیت نیست، بلایی سر مملکت اوردن که وقتی از تهران تا یه شهرستان می‌ری، انگار تو تونل زمان داری سفر می‌کنی، یه راست می‌ری آخرالزمان! پس ، بایدم منتظر گرداب باشی! از اون گردابا!
مرحمت زیاد!



مطالب مرتبط


موشکاف ۶دی۱۴۰۰ ـ  امیدوارم همه روزای زندگی‌تون سرشار از شادی و موفقیت باشه


بودجه انقباضی ۱۴۰۱ جایی برای حقوق کارگران و کارمندان نگذاشته است

لطفا به اشتراک بگذارید: