موشکاف ۸دی۱۴۰۰ ـ عظی مونده با این‌ همه بدبختی چیکار کنه؟

عظی مونده با این‌ همه بدبختی چیکار کنه؟ ـ موشکاف ۸دی۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام! به به! دوستان و رفقا! صفای وجودتون! گل باشین عمرتون عمر گل نباشه! هاهاهاها. عرضم به حضور تون که عظی مونده با این‌همه بدبختی چیکار کنه؟ از یه طرف کفگیر نظام خورده ته دیگ و آه نداره با ناله سودا کنه، از طرف دیگه، نای زهرخوری اتمی هم نداره، بلکه یه پول و پله‌ای بهش بماسه. هاهاهاها. خوشن که اگه زهرم نرن بالا، بهشون حمله نمیشه.هاهاهاها.


آقای جیک سولیوان سفری داشت به اسرائیل و در آنجا ملاقاتی می کند با وزیر خارجه آقای لاپید یک موضع بعد از جلسه ای که می گیرد مهم است می گوید که ما سه تا گزینه بیشتر نداریم یک توافق خوب یک توافق بد ویک عدم توافق یعنی دیگه چیزی بنام درگیری و اینها اصلاً مطرح نیست


موشکاف: هاهاهاها. یک قرون بده آش، به همین خیال باش!هاهاهاها. آخه گلابی! همین حالا تو سوریه پاسدارماسداراتو هر روز دارن نفله می‌کنن، صداتونم در نمیاد! صحبت از فرصت چند هفته‌ای واسه مذاکراته، نه حتی چند ماهه! در ثانی! یه تیکه از نیاز نظام به توافق از ترس حمله‌اس، اونور قضیه افلاس و بی‌پولی نظامه که عظی رو به وحشت انداخته. ملاحظه بفرمایین. هاهاهاها.


کلام جایگزین: اگر جامعه می‌توانست هر فشاری را تحت هر شرایطی تحمل کند و خم به ابرو نیاورد می‌شد این مساله را مطرح کرد که غربی‌ها و آمریکا هرچه می‌خواهند تحریم کنند و ما هم راه خود را می‌رویم ولی می‌دانیم که در حال حاضر نمی‌توان بیش از این مردم را تحت فشار قرار داد.
دولت می‌خواهد جامعه را اداره کرده، شکم مردم را سیر کند، کالاهای اساسی وارد کند و تلاش دارد که تورم را کنترل کند و اینها با یک موضع سرسختانه در مذاکرات عاید نمی‌شود. باید در مذاکرات تعدیلی عمل کنیم تا به نقطه توافق برسیم.


موشکاف: هاهاهاه. میگه عظی! نگران حملة خارجی نباش! جام زهرو نری بالا، نه از پس پول و پلة سگ و سیله‌هات برمیای، نه از پس ارتش گرسنگان! هاهاهاها. همینا واست کافیه، به حملة خارجی نمی‌رسه و رپ‌ت‌پتینا!هااهاها. حالا ملاحظه بفرمایین این یارو فیثاغورث نظام چه راه حلی واسه بدبختیای عظما داره.هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۷دی۱۴۰۰ ـ  این بودجه بدجور وبال گردن و جسم ناقص عظما شده


خامنه‌ای روی صندلی سست، پشت میز لرزان!

لطفا به اشتراک بگذارید: